Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte klaga på mina grannar, där ungarna väsnas som sjutton, men efter att ha läst om dina grannproblem inser jag att jag egentligen har det rätt bra. Fy vilken jobbig situation du sitter i!

Ja här är det små barn (4-5 årsåldern) med som väsnas och lever om mycket, men det är mest på dagtid så då orkar vi inte bråka om det också.
Däremot kommer det gå iväg en orosanmälan kring barnen härifrån när jag formulerat klart om vad vi sett och hört under semestern nu när folk är hemma samtidigt.
 
Klippte luggen. Ser förjävligt ut. Sitter nu och bokstavligen tittar på den för att den ska växa ut snabbare. Är ju fan värre än att kolla på färg som torkar... :meh:
 
Stör mig på att fläkten gör ögonen ännu mer irriterade men utan fläkt blir det för varmt. Tror jag, har inte provat slå av den, faktiskt.
 
Jag kanske har sagt det förut men säger det igen - folk som slickar på fingrarna när de bläddrar bland papper!!! Blä!!

Speciellt mina kollegor som gör detta när de ska ge papper till MIG! Och jag måste ta emot dem :arghh:

Ännu mer i dessa tider :meh:
Äldre med sedlar!! :yuck::yuck:
Och så vill de att jag ska ta emot de!
 
Stör mig som fan på att jag glömt boka om min tandläkartid som är imorgon och nu har dom ju självklart stängt på helgen så jag kommer bli tvungen att betala för besöket ändå som jag inte har tid att gå på och som jag egentligen inte har råd med öht... Jävla f*cking f*tthelvetes skit...
 
Stör mig som fan på att jag glömt boka om min tandläkartid som är imorgon och nu har dom ju självklart stängt på helgen så jag kommer bli tvungen att betala för besöket ändå som jag inte har tid att gå på och som jag egentligen inte har råd med öht... Jävla f*cking f*tthelvetes skit...

Ring så fort de öppnar och förklara. Om de är på gott humör kanske de förstår och släpper kravet och ändå kan planera in något annat nödvändigt arbete . Annars säger du att du känner dig hängig med väldigt tydliga luftvägssymtom .,:devil:

Det värsta som finns är kunder som inte ens hör av sig, så att man står där och har investerat tid och kraft hela vägen i att ta emot (1/3 av arbetet i vår verksamhet) och så kommer ingen. Då har man inte minsta lust att diskutera minskad betalning.
 
Ring så fort de öppnar och förklara. Om de är på gott humör kanske de förstår och släpper kravet och ändå kan planera in något annat nödvändigt arbete . Annars säger du att du känner dig hängig med väldigt tydliga luftvägssymtom .,:devil:

Det värsta som finns är kunder som inte ens hör av sig, så att man står där och har investerat tid och kraft hela vägen i att ta emot (1/3 av arbetet i vår verksamhet) och så kommer ingen. Då har man inte minsta lust att diskutera minskad betalning.
Ska göra det. Med lite tur är de på gott humör men med tanke på att det är en privat klinik så gör de väl allt för att håva in så mycket pengar de kan nu när det säkert är jättemånga som ställt in sina besök pga corona och inkomsterna nog varit rätt skrala... Vill minnas att om man ska slippa betala pga sjukdom så ska man ha ett läkarintyg.
 
Ska göra det. Med lite tur är de på gott humör men med tanke på att det är en privat klinik så gör de väl allt för att håva in så mycket pengar de kan nu när det säkert är jättemånga som ställt in sina besök pga corona och inkomsterna nog varit rätt skrala... Vill minnas att om man ska slippa betala pga sjukdom så ska man ha ett läkarintyg.
Jag tror tvärt om att det är många som vill ha akuttider då i stort sett alla kliniker stängde i våras så det skadar iaf inte att ringa. Har du tiden på em så är det nog större chans att det går bra. :)
 
Hur :devil: kan det ens vara tillåtet av slutavverka skog under häckningssäsong? Växter, fåglar, insekter, däggdjur och kräldjur tar skada, risken för bränder är så mycket högre, grundvattennivåerna sjunker när träden inte finns kvar. Sen står idioterna och bryter upp stubbarna som forslas bort så näringen försvinner från marken och kvar är gapande sår. :mad: :banghead: :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 024
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 555
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 381
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 150
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp