Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riktig skitdag idag. Är sur och tvär på allt. Åkte till skogen med hundarna som betedde sig som absoluta as största delen av tiden. Kom hem till en tvättmaskin som gått färdigt medan jag varit borta men tvätten är kvar i maskin, blöt och kall istället för att ha flyttats till torktumlaren av sambon som ligger på soffan och kollar på film istället "ojdå..." jotack. Imorgon är det tillbaka till jobbet efter 2 veckor ledigt, känner mig inte ett skit utvilad. Far åt helvete....
 
På söndag är det deadline för möteshandlingar. Med dessa ska bland annat förslag till årets styrelse publiceras, men en valberedning har inte gått ut med att man tar emot kandidaturer? Varför stör jag mig på detta när jag 1- inte kandiderar till styrelsen eller 2- egentligen inte ens är säker på att jag ska vara med på mötet? :p
 
På söndag är det deadline för möteshandlingar. Med dessa ska bland annat förslag till årets styrelse publiceras, men en valberedning har inte gått ut med att man tar emot kandidaturer? Varför stör jag mig på detta när jag 1- inte kandiderar till styrelsen eller 2- egentligen inte ens är säker på att jag ska vara med på mötet? :p
Jag känner igen mig helt i det, kan störa mig enormt på sånt..
 
Råkade läsa en tråd på Flashback som handlar om att det inte var så hög överdödlighet under 2020. Och så använder de statistik som är en projecering från april 2020 och jämför med 2018 - som var ett extremt år med bl.a. en lång värmebölja. Folk får väl egentligen prata om vad de vill, men jag får ont i tänderna. Det är som när man navigerar - man kan ha den bästa tänkbara rutten mellan A och B, men det betyder inget alls om man är vid C eller Y.

(också en yrkesskada - fel data är sämre än inga data)
 
Väckarklockan ringer om 6 timmar och jag kan inte sova för att jag är så satans arg och frustrerad på.... ingenting.... Överväger att ringa psykologen imorgon och försöka få en tidigare tid. Det är långt till 25/1 och just nu håller allt på att gå käpprätt åt helvete...
 
Stör mig på att jag inte kan sova trots att jag ska upp om 6 timmar, på att jag istället reagerar på minsta lilla ljud och inte kan slappna av trots att jag är trött.
 
Folk (läs: maken) som tuggar och dricker samtidigt. Jag får rysningar i hela kroppen så äckligt tycker jag det är! Överhuvudtaget folk som tuggar i min närhet...
Samma här! Det där subtila smaskandet som en del gärna håller på med, ibland vill jag ta min tallrik och låsa in mig på toaletten. Tyvärr är man ju så satans väluppfostrad att man bara sitter där och genomlider det hela och försöker hålla god min.
 
Samma här! Det där subtila smaskandet som en del gärna håller på med, ibland vill jag ta min tallrik och låsa in mig på toaletten. Tyvärr är man ju så satans väluppfostrad att man bara sitter där och genomlider det hela och försöker hålla god min.

Det hjälper inte att säga till, de är inte medvetna om att de gör det..
 
Varit vaken sen 5 O_o Väntar på att Lilla huset … ska börja.
Är lite hungrig fastän jag ätit frukost.
 
Kollar på en YouTube-video där ljudet är riktigt illa... Det blåser där de spelar in, aka basen går bananas så att rutorna skallrar men man hör inte vad de säger, tidigare vid introt var jag tvungen att höja för att höra vad de sa, när vinjetten spelades höll jag istället på att bli döv för där var ljudet mycket högre. Gah...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 137
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 339
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 171
Senast: Marita73
·
Svar
1 279
· Visningar
69 395
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp