Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså HUR kan det inte vara stressande att renovera ett ödehus? Ser framför mig familj som bor i trevlig och lummig förort i storstad i en fräsch hyresrätt och bah ”NEJ! STRESSIGT! Vi ska köpa ett ruckel i skogen som vi totalrenoverar med våra bara händer, så jävla ROFYLLT det kommer bli!”

61B4C362-2094-4C0D-BF2A-83601AC32C26.jpeg
 
Vad använder du för trasor?
Jag har vanliga wettexdukar (de tjockare) och tvättar i 60 grader i tvättmaskinen varje gång jag tvättar (och torkar i torkskåpet). Om man köper ett storpack så kan man ju byta jätteofta.
Kom på att mormor gjorde så och började med det när jag fick barn (för över 20 år sen) och jag behövde torka en himla massa hela tiden. :)
 
Varför man tar med hundar som skäller som galningar vid möte med andra hundar till en nöjespark, där just andra hundar finns? Samt varför man låter sina hundar gå fram till andra människor utan att fråga som det är okej? Dagens störande moment.

Därför har jag alltid lust att svara "för att människor är dumma i huvudet" när folk frågar varför inte hundar är välkomna på allmänna stränder.
 
Min chef sitter i lunchrummet och pratar vitt och brett om hur ouppfostrade barn kan vara.

Själv avbryter han andra på löpande band, berömmer sig själv i förtäckta ordalag, älskar ljudet av sin egen röst och överröstar gång på gång sin omgivning, tvättar inte händerna efter toalettbesök och äter med öppen mun.

Nej, jag är inte ett dugg imponerad.
 
Min chef sitter i lunchrummet och pratar vitt och brett om hur ouppfostrade barn kan vara.

Själv avbryter han andra på löpande band, berömmer sig själv i förtäckta ordalag, älskar ljudet av sin egen röst och överröstar gång på gång sin omgivning, tvättar inte händerna efter toalettbesök och äter med öppen mun.

Nej, jag är inte ett dugg imponerad.
Har vi samma chef? Min är iof sjukskriven efter att ha druckit alldeles för mycket och sedermera ramlat ned för en betongtrappa och brutit handleden på en privat avtackning för en medarbetare som går i pension...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 986
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 332
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 516
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp