Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skolbarn i helsvarta kläder med noll reflex.
Kör en väg utan hållplatser där de står varsom vid vägkanten och väntar på skolbussen. Man ser dem på typ 10 m håll på 70 väg... om en har tur vill säga.

Kan inte någon hänga på dem i alla fall EN liten dingelreflex som de gömmer för kompisarna när de kommit in till stan om det är för skämmigt för dem att visa den i skolan.

Ok, inte alla barn... såg en med reflexväst också. :up:
SÅG hen, alltså;)
Ibland önskar jag att hade ett förråd med reflexer i bilen så att jag kunde stanna och ge osynliga barn en reflex. I och för sig så är det ingen omöjlig ekvation att få ihop då många företag och organisationer delar ut gratis reflexer som jag kunde samla på mig...
 
Stör mig på att när jag hittar en matkasse som är helt okey matmässigt så strular leveransen. Jag har inte möjlighet boka upp 16-22 varje måndag när de dessutom envisas med ändra leveranstid varje vecka (ena veckan 21,30 och nästa 16,30)
 
Stör mig på att när jag hittar en matkasse som är helt okey matmässigt så strular leveransen. Jag har inte möjlighet boka upp 16-22 varje måndag när de dessutom envisas med ändra leveranstid varje vecka (ena veckan 21,30 och nästa 16,30)
Jag har leveransfönster på 9-18 på lördagar 🤣 men de har kommit mellan 13-15.30 hitils
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 420
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 222
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 610
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 459
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp