Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det måste väl gå att ändra på i inställningarna? På min Samsung har jag en massa olika stilar att välja på för klocka och datum.
Det finns fler olika klockatilar, ja. Men den jag haft, och gillar, har krympt. Hittar ingenstans att ändra storlek.
Såhär ser det ut i inställningsmenyn: Screenshot_20221120-081351_AlwaysOnDisplay.jpg
Det är rätt proportioner på förhandsvisningen.
 
Men min låsskärm ser ut såhär:
Screenshot_20221120-081422_One UI Home.jpg

Har jag missat någonstans det går ändra?🤔🙈

Edit. Jag har flera bilder som skiftar i min bakgrund, så det blev olika bilder här, men det syns ändå...
 
Black friday är den 25/11, Black week började i fredags (18/11) hos de flesta - alltså en vecka som avslutas med black friday (eller nah, efter black friday fortsätter ju nästa omgång..men yäh.).

Jag stör mig på att halva november är en enda röra av reor (singles day/weekend/week, black week/black friday, cyber monday/weekend/week). No offence, jag gillar erbjudanden och vet att många väntar med vissa saker tills dess för att ha råd osv - jag ser alltså det positiva också. Men ändå. :p:o Det jag faktiskt vill ha brukar ändå alltid ta slut typ direkt och sen inte komma tillbaka i lager förrän i december.. :cautious:
Tack, jag trodde eländet börja på måndag 😅
 
Stör mig på den effekt "spännande musik" har på min sedvanliga hjärtklappning på morgonen. Den accelererar hjärtklappningen. Ser på Chelsea Detective och hjärtat klappar i takt med musiken. Störande! Grr.

(det är medicinrelaterat och dagligt. Inget att göra åt. Medicin jag måste ta))
 
Folk som satt i timmar i kö igår för att byta däck på bilen. "Varför har de inte varnat att det skulle komma snö?" :banghead:

Jo, det har gått att läsa i alla prognoser i en veckas tid! Läs, lyssna, se på nyheterna för bövelen! :rage:

... och jag ger mig f-n på att det är samma människor varje år som blir förvånade över att det kommer snö så här års i vårt land... :cautious:
 
Men.. Detta får du ju berätta mer om. När, var, hur??
Jag vill inte hänga ut dem namn men en elektronikkedja som inte har koll på konsumentköpslagen. Inget ovanligt och de allra flesta privatpersoner har ju inte heller koll utan godtar det hela. Men det är inte okej att ge ett tillgodokvitto istället för pengar tillbaka vid en reklamation https://www.konsumentverket.se/for-...-for-foretagare/fel-pa-varan-som-kunden-kopt/ orkar du inte läsa allt så scrolla ner till "häva köpet om ni inte kommer överens".
 
Stör mig på den effekt "spännande musik" har på min sedvanliga hjärtklappning på morgonen. Den accelererar hjärtklappningen. Ser på Chelsea Detective och hjärtat klappar i takt med musiken. Störande! Grr.

(det är medicinrelaterat och dagligt. Inget att göra åt. Medicin jag måste ta))
Fy! :( Hjärtklappning är hemskt! Det går inte att dela upp dosen på någon/några timmar? Det kan hjälpa på vissa mediciner som har den biverkningen.
 
Stör mig på min rygg. Sen den rasade totalt i somras så har jag tagit små babysteps med träning osv. Övningar av kiropraktor o allt. Hon sa sen att jag kan få börja skritta på en häst ca 10 min, 2 gånger i veckan. Igår skrittade jag nog 7-10 sekunder och redan sent på kvällen fick jag ont i ryggen. O idag ska vi inte ens tala om 😫
 
Stör mig på min rygg. Sen den rasade totalt i somras så har jag tagit små babysteps med träning osv. Övningar av kiropraktor o allt. Hon sa sen att jag kan få börja skritta på en häst ca 10 min, 2 gånger i veckan. Igår skrittade jag nog 7-10 sekunder och redan sent på kvällen fick jag ont i ryggen. O idag ska vi inte ens tala om 😫
Usch din stackare. Har ju haft knas med höften sen i somras så jag känner verkligen med dig. Hoppas du kan få mer och bättre hjälp att få ryggen att skärpa sig!
 
Är förkrossad över att det varit en masskjutning på en HBTQ+klubb i USA, men stör mig på rapporteringen i bla. Sverige som rätt och slätt beskriver det som en gayklubb. Visst det räknas såklart som det men då missar man också det extrema hatat mot dragqueens (det tycks ha varit en sådan show) och transpersoner som är massivt just nu, speciellt från högern (återfinns ju även i Sverige numera...).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 472
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 775
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
5 976
Senast: EZMK
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 053
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp