Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska hämta foder i morgon men misstänker att grannens traktor inte kommer starta pga kylan (-20) så jag måste lossa ett ton för hand = två storbalar á 500 kg. :meh:

Hoppas bara jag inte fastnar i hagen, 500 kg får plats i foderbordet. Sen måste jag lossa 500 kg i grannens maskinhall, med hans traktor i vägen. Nerfarten är inte plogad så hoppas jag tar mig upp till vägen sen. :nailbiting:😓
 
AirMee
Eller ja vad som gjort dom är sena idag. 3min innan paket beräknat springer jag ner då porten är låst, och därmed måste möta upp budet. Skyndar mig ner och ser sen på mobilen att blitt precis försenat och står 35min kvar 🙃 . Upp igen och vänta bara...

Hade velat välja postnord som ställer paketet vid dörren, men våga inte chansa ifall dom får för sig att skicka ett tungt paket till ombud och jag måste knalla 1km dit och 1km hem.
 
Det går inte att spola i toaletten på övervåningen.
Vattnet måste ha frusit! Gaaah!
Vi ska på begravning idag. Barnen är ledsna och jag är trött efter en förkylning och så jävla nära bristningsgränsen. Jag orkar inte med några fler motgångar, hur triviala det än må vara.
Jag har vridit upp värmen nu och håller tummarna för att det släpper av sig själv....
 
Sprucken häl som svider och bultar. Hur foten än placeras så är det något som känns helt fel. Värst är det när den belastas. Hoppas nu fet salva kan hjälpa över natten. Det vore alla tiders!
Lider med dig. I år är mina fingersprickor ovanligt besvärliga. Jag misstänker att barfotabootsen är en STOR bov i dramat. Kardborren (aka sandpapperet) sliter något otroligt på fingertopparna, och jag har stått och tvättat bort lera med bara händerna i flera veckor. Och nu är det kallt istället och då blir fingrarna torra och spricker... :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 501
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 506
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 332
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 956
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp