Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att halkbekämpningen i kommunen jag arbetar i är obefintlig. Fortfarande. Livsfarligt att ta sig fram till fots.

(men jag slipper åtminstone halka extra i de livsfarliga skorna från en tidigare störning, företaget tog tillbaka dem trots allt :up:)
 
Glömde återigen att fråga min fysioterapeut om det är sant att det innebär förhöjd risk för stroke att knäcka tillrätta min nacke som jag gör.
Stör mig på att folk säger knäcka när de menar knaka ;)
Viss skillnad!
Jag knakar det som behövs, har aldrig tänkt att det skulle ha något med strokerisk att göra.
 
@Klara & @athena_arabians beror era chockade miner på knäckandet eller den eventuella risken? Den senare är nämligen bara nåt jag såg på nätet nånstans, så inte särskilt mycket tyngd bakom ännu.

Ja, det finns en risk att få en blödning vid manipulering av nacken. Sedan beror det ju helt och håller på hur en gör. Men båda mina naprapater är extremt försiktiga.
 
Hade långkalsonger på mig imorse då det var kallt ute, tog sedan av dom på jobbet då det var för varmt. Nu stöt jag mig på att jag var för lat för att ta påmig dom innan jag åkte hem igen. Så nu fryser jag en massa.. Lathet straffar sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 774
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 388
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 375
Senast: Monimaker
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 694
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp