Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag såg delar och jag har läst om det
Och jag tycker reportrar ska ifrågasätta saker alla sorts saker oavsett om det går bra eller dåligt
Jag tycker inte en förbundskapten ska fråga vem reportern representerar och svara Åh fan när han svarar Sverige

Fast jag har ärligt talat aldrig tänkt att en expertkommentator på Viasat (?) representerar HELA SVENSKA FOLKET som nu sitter och väntar på att han ska få lämna ALLA SINA KRITISKA SYNPUNKTER. Journalister har absolut ett viktigt uppdrag i att kritiskt granska makthavare, men ärligt talat...en förbundskapten för fotbollslandslaget? Och det var ju inte så mycket till att förmedla till tittarna, det var ju mest att Bojan själv ville framföra sina egna åsikter. En debatt mer än journalistisk granskning, som en makthavare förväntas ställa upp och besvara. Jag tycker Bojan tar sig själv på alldeles för stort allvar när han säger att han representerar Svenska folket.
 
Jag var till frisören. Det var inte en dag för tidigt och jag såg fram emot att bli klippt. Jag har haft samma frisör i flera år. Men nu efteråt så känner jag mig bara så otroligt missnöjd. Jag har aldrig varit fulare. Dessutom fick jag äcklig mousse och äcklig vax i håret. Får åka hem och tvätta ur skiten och sen gå med mössa tills luggen växt ut.
Man kan säga att man inte vill ha såna produkter i håret, brukar jag göra. Förut fick jag också gå hem och tvätta håret efter frisörbesök. :down:
 
Man kan säga att man inte vill ha såna produkter i håret, brukar jag göra. Förut fick jag också gå hem och tvätta håret efter frisörbesök. :down:
Han brukar fråga och då säger jag att jag helst inte vill ha sånt. Men nu frågade han inte och jag hade inte mål i mun. Han tyckte antagligen att det måste i sånt i håret med tanke på hur han klippte.

Hade mössa när jag åkte till affären idag. Tycker luggen blev riktigt hemsk.
 
Snö. Så fruktansvärt jävla less på snö. I morse kom kidsen 2 h sent till skolan pga "snökaos". Minst 2 av områdets akoltaxibilar körde fast här pga dikena var igensnöade och vägarna inte plogats. Jag hade snorhal plogad väg eller igensnöad väg att välja på när jag skulle gå till stallet. Tungtrampat och blött! När kommer sommaren?!
 
Nog för att jag stör mig på uppblåsta sportjournalister som menar sig representera landets alla 10 miljoner invånare när han tycker att en viss spelare borde fått mer speltid i gårdagens match, men jag stör mig ännu mer på att det hela har blivit så extremt stor grej idag. T o m på P1 pratas det om det 😂

Janne skötte det väldigt osnyggt, och han har bett om ursäkt idag för att han blev orimligt provocerad. Bojan skötte det också osnyggt, och har fått en ursäkt för det missförstånd som uppstod angående hans ursprung. Kan vi gå vidare nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 308
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 115
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 549
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 392
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp