Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska bli min nya mission. Fast jag tror egentligen att de flesta uttalar det rätt. Det är bara på buke som folk är förvillade.
Det är bra med mål här i livet har jag hört

Rent etymologiskt kommer bebis/bäbis av engelskans babies och då tror jag att det för de flesta mycket närmare att uttala det bäbis. Men det kanske blir lite väl mycket sidospår :)
 
För ett tag sen betalade jag in pengar på fel kontonummer, får bekräftat av företaget att de hittat min inbetalning och ska flytta över pengarna till mitt konto inom några veckor. Igår såg jag att jag fått påminnelse att betala in skulden, kontaktar företaget som hänvisar till sin serviceavdelning. Kontaktar serviceavdelningen som svarar att jag måste betala in skulden för att inte få påminnelse samt ger mig betalningsuppgifterna igen :banghead: . NEJ! Se till att flytta mina pengar till mitt konto som lovat istället :rage:
 
Ska göra ett bankärende i Sverige. Upptäcker att mitt inloggningskort har slutat att gälla. Varför skickas det inte automatiskt ut ett nytt i god tid? Har försökt ringa banken nu flera gånger. Blivit bortkopplad 3 gånger redan. Jag ger upp. NEJ, JAG KAN NTE LOGGA IN. Jag har inte bank id i datorn och jag har inget giltigt inloggningskort. Kan endast ordnas med ett personlig besök. JIPPIE.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 172
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 209
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 844
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 635
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp