Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen omöjligt numera att få låna hem glasögonbågar på prov. :mad:
Hur sjutton ska man kunna avgöra vad som sitter bra och känns trivsamt flera år framöver på fem minuter i en stimmig lokal med folk och skarpt ljus, när man är varm och hungrig. Är liksom inte bara en tusenlapp man har lagt ut om det blir fel.

Mr Spex lånar hem! Finns online och typ tre fysiska affärer vad jag vet.
 
Tydligen omöjligt numera att få låna hem glasögonbågar på prov. :mad:
Hur sjutton ska man kunna avgöra vad som sitter bra och känns trivsamt flera år framöver på fem minuter i en stimmig lokal med folk och skarpt ljus, när man är varm och hungrig. Är liksom inte bara en tusenlapp man har lagt ut om det blir fel.
Jag fick låna hem när jag köpte förra året. Men det var hos en oberoende optiker som jag varit kund hos i ca 30 år så det kan ju påverka med.

Men jag hade aldrig kunnat välja utan att ta med hem, förstår att det är störigt
 
IMG_7326.jpeg
 
Stör mig på att jag inte har ordning bland mina foton så det är hopplöst att hitta rätt foto när jag behöver en.
 
Någon granne som inte vet hur man källsorterar..
Har nog fyllt hela sitt bohag i våra soptunnor snart ser det ut som. Allt från kartonger, plastdunkar och kläder mm. Vilket har följden att andra inte kan slänga sopor om det skulle behövas.
Är inte jättelångt till insamlingen heller, några hundra meter sådär.
Undra när dom kommer och tömmer. Har varit så i nästan en vecka och även förra gången innan tömning var det överfyllt med kartonger. Undrar om det är samma granne eller om det är flera som håller på.🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 296
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 115
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 225
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 607
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp