Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ökningarna i roddmaskinen... det är så jäkla stora hopp 😅
1000039098.jpg
 
Hyresvärden. Ja, nu fick vi information iaf om saker men inte hela så kommer behöva försöka mejla och om jag har tur få svar om 5 dagar (om jag har turen att få svar) . Om vi ska gå efter tidigare erfarenheter:arghh: Infon behövs snarast + att vad som sker antagligen kommer försämra rejält för mig... Pfft.
 
Ohhh. Det måste jag testa 😄 men, sitter den kvar? Måste inspektera pluggen nästa pass!
Det brukar funka förvånansvärt bra! Allra bäst är dock pluggarna där spiralfjädern gått sönder 😂 Men iom att magasinet mest rör sig upp och ner i en låst bana behöver viktskivan inte sitta superstadigt :)
 
Att jag har fått högt blodtryck på gamla dar. Efter stressad situation igår, 130/95 och efter lugn stund idag 120/89.
Är rädd att jag inte kommer få mina hormoner utan ska utredas för högt blodtryck istället och jag vill bara få må bra igen. :arghh:
 
Kollade på Damsel på netflix igår. Stör mig på några saker med den filmen, men mest stör jag mig kanske på att huvudpersonen låter så mycket i situationer då hon borde vara tyst. Visst är det kanske egentligen mera verklighetstroget att man pustar, stönar, skriker och flåsar om man är skadad, men i en film där en drake finns med har ju verklighetståget redan gått s.a.s.
 
Stör mig orimligt (eller rimligt?) mycket på alla mejlsvar jag får där den andra parten stavat mitt namn fel.

Alla mejl signeras med mitt namn, rättstavat tacksåmycket, minst en gång per mejl, ibland fler, varför är det så svårt?!

Det är inte ens ett komplicerat namn, det är en bokstav istället för en annan, bara lös det förbövelen!! :cautious:
 
Att jag har fått högt blodtryck på gamla dar. Efter stressad situation igår, 130/95 och efter lugn stund idag 120/89.
Är rädd att jag inte kommer få mina hormoner utan ska utredas för högt blodtryck istället och jag vill bara få må bra igen. :arghh:
Oj, räknas det som högt? 😬

Jag ligger oftast på ca 130/90 när jag tar för ppiller och får då mest höra att det är ett bra värde?

När jag låg på 154/110 när jag var runt 20 år var det sämre bud dock, men det är väl rätt mycket högre.
 
Oj, räknas det som högt? 😬

Jag ligger oftast på ca 130/90 när jag tar för ppiller och får då mest höra att det är ett bra värde?

När jag låg på 154/110 när jag var runt 20 år var det sämre bud dock, men det är väl rätt mycket högre.
Igår fick jag höra att det var riktigt högt. Jag som tidigare alltid legat runt 105/75 trodde dem rakt av.
Men du ger mig hopp, jag kanske kan få mina hormoner och därmed mitt liv tillbaka.

Jag är 50 år, 177 cm lång och har en del övervikt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 736
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 483
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
5 421
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 082
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp