Störiga saker vi stör oss på, del 33

Folk som använder emojis helt uppåt väggarna i sociala medier. Såg ett inlägg om någon som skulle ta bort sin häst och någon hade svarat med en 😂
Ser man inte flinet på den gula gubben?
Jag tror tyvärr inte att vissa gör det, eftersom det ändå är ett ganska regelbundet återkommande fenomen, speciellt bland de som är lite äldre.
 
Gud vad pepp (:p) jag blir på att åka norrut imorgon :cautious:

Kolla vad mysigt och glatt!
1000039726.jpg
 
Kan du inte återskapa dem från minneskortet?
Det tror jag inte? Jag har ingen aning om var jag ens skulle börja även om det vore möjligt.
Sedan var de inte sp magiskt fantastiska att jag inte kan ta liknande igen, men det var så himla surt! Jag har inte tagit med kameran ut på typ ett år, och när jag väl gör det lyckas jag sumpa bilderna! :meh:
 
Det tror jag inte? Jag har ingen aning om var jag ens skulle börja även om det vore möjligt.
Sedan var de inte sp magiskt fantastiska att jag inte kan ta liknande igen, men det var så himla surt! Jag har inte tagit med kameran ut på typ ett år, och när jag väl gör det lyckas jag sumpa bilderna! :meh:
Även om man har formaterat minneskortet så brukar det gå att få tillbaka bilderna. Kanske inte exakt alla bara. Googla. 😁 Svårt att hjälpa när jag inte vet vad du har för dator osv. ☺️
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 079
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 423
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 157
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 596
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp