Störiga saker vi stör oss på, del 33

Mamma skickade bland annat efter en påse med Akleja-rötter till mig. Kollade inte något närmare på påsen just då. Hade tänk plantera idag men det finns inga rötter i påsen, det är bara jord i. Himla irriterande. Kommer säkert inte ens kunna reklamera skiten eftersom deras kundtjänst tydligen är kass.
 
Pepsi har börjat med att ha fastsatta korkar på sina flaskor, som tex Coca Cola, men till skillnad från cola så är pepsis mycket bättre om än att de är ett störmoment med själva grejen att de ens måste sitta fast.

Coca Colas är svåra att få på, men Pepsis lyfter man bara lite i och så kan man enkelt skruva på dem som normalt! de har inte förändrat hela korken som Coca cola har gjort med sina, utan har bara tvingats sätta fast dem. Och de är mycket enklare att slita av också.

High five till Pepsi som tog tid på sig och lyssnade in på folk som klagade på Coca Colas innan de skred till verket med sina, ibland ska man inte stå först i kön och vara försökskanin :D
 
Pepsi har börjat med att ha fastsatta korkar på sina flaskor, som tex Coca Cola, men till skillnad från cola så är pepsis mycket bättre om än att de är ett störmoment med själva grejen att de ens måste sitta fast.

Coca Colas är svåra att få på, men Pepsis lyfter man bara lite i och så kan man enkelt skruva på dem som normalt! de har inte förändrat hela korken som Coca cola har gjort med sina, utan har bara tvingats sätta fast dem. Och de är mycket enklare att slita av också.

High five till Pepsi som tog tid på sig och lyssnade in på folk som klagade på Coca Colas innan de skred till verket med sina, ibland ska man inte stå först i kön och vara försökskanin :D
Upplever också att Pepsi är lättare att få på. Inte lika mycket gnäll från sambon heller 😅
 
Migrän from hell.
Har ju fått aimovig som förebyggande som jag började med 28 mars. Och ja det har lett till förstoppning :banghead: innan har magen funkat bra i nått år för ovanlighetens skull (har IBS).
Men jag har tidigare för några år sen testat ajovy som var snällare mot magen men inte fungerade tillräckligt för huvudet enligt dåvarande neurolog. Så därför testas aimovig denna gång.

Nu har jag stoppat i mig naramig, paraflex och stilnoct i hopp om att få sova inatt, för natten till idag blev någon enstaka timme sammanlagt. Och i normala fall sover jag ca 4 h upphackad sömn (mätt hemma och sömnlab två ggr).
Jag hoppas det hela inte slutar i att jag ligger på badrumsgolvet…
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 088
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 436
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 157
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 605
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp