Jag läser om leken och tog multicitat på de inlägg jag fann suspekta. Jag reagerade enbart på snurrfian.
Det gör mig lite fundersam, dels tycker jag att hennes resonemang inte hänger ihop, å andra sidan är hon ofta sådan som skriver lite skumma saker, så det behöver nödvändigtvis inte betyda att hon är ond?
Fast kraftig reaktion, Niyamas röst var den första rösten dag ett? Det är inte en kraftig reaktion att rösta på någon för att de skrivit "Hej" i det läget, det är ju en uppenbar förstadagsteori i mitt tycke?
Fast såvida du inte misstänker att Niyama är en stalker som hänger utanför ditt hus är det irrelevant eftersom hunden på din bild ser väldigt mörk ut (klickade på bilden när du skrev det här och visst då ser jag lite bruna toner, men den ser väldigt svart ut).
Att det här inlägget kommer efter att DL är avgjord gör mig lite fundersam, eldade du på för att få Niyama att se suspekt ut, för att sedan när det är klart att hon åker backa och skriva att hon snurrar in sig? Och speciellt detta inlägg i kombination med det första jag citerar, där du skriver om en "väl kraftig reaktion". Att Niyama ville sätta fart på leken är dessutom rätt klart när hon lägger rösten, detta är hennes röstinlägg: (min fetning)
Men som sagt: jag vet att jag ofta reagerar på just snurrfian så jag vet inte om dessa inlägg, som jag finner skumma, verkligen indikerar att hon är ond?
Det var en lite väl kraftig reaktion att rösta på mig för att jag tyckte att det var en aning skumt att välja färgen svart, det gör att jag tror att du högg den som först reagerade på ditt färgval, att det var jag kanske var mer slumpen.
Fast kraftig reaktion, Niyamas röst var den första rösten dag ett? Det är inte en kraftig reaktion att rösta på någon för att de skrivit "Hej" i det läget, det är ju en uppenbar förstadagsteori i mitt tycke?
Eftersom bilden är på min hund och han är chokladbrun så hänger jag inte med alls i ditt resonemang...
Fast såvida du inte misstänker att Niyama är en stalker som hänger utanför ditt hus är det irrelevant eftersom hunden på din bild ser väldigt mörk ut (klickade på bilden när du skrev det här och visst då ser jag lite bruna toner, men den ser väldigt svart ut).
Det kanske helt enkelt är så att du har snurrat in dig i förklaringar och inte riktigt vet hur du ska ta dig ur det? Lätt att hamna där i lekarna och jag har gjort det ett par gånger, min gissning är att du tänkte sätta fart på leken enbart.
Att det här inlägget kommer efter att DL är avgjord gör mig lite fundersam, eldade du på för att få Niyama att se suspekt ut, för att sedan när det är klart att hon åker backa och skriva att hon snurrar in sig? Och speciellt detta inlägg i kombination med det första jag citerar, där du skriver om en "väl kraftig reaktion". Att Niyama ville sätta fart på leken är dessutom rätt klart när hon lägger rösten, detta är hennes röstinlägg: (min fetning)
Här var det ju dött. För att dra igång det hela:
Niyama röstar på Snurrfian
för att hon tycker det är en aning ulvigt att jag valde svart, för "de brukar ju ha mörka färger". Dels är väl inte alls ulvar särskilt mörka och dels undrar jag vad man i så fall ska tro om Snurrfian själv med tanke på hennes profilbild...
Men som sagt: jag vet att jag ofta reagerar på just snurrfian så jag vet inte om dessa inlägg, som jag finner skumma, verkligen indikerar att hon är ond?