Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan bara hålla med dig, skulle aldrig vilja försöka hinta ens.Det där har jag försökt få fram i en lek för inte så länge sedan, jag tycker det är svårt nog att leta onda utan att behöva precisera en viss ond. Men tycker det överlag har varit enormt mycket fokus på ondingenutanförlyan sedan jag började leka igen, många gånger blir ju de flesta röster DL1 efter just det. Fasen hade jag varit ond utanför lyan hade jag inte vågat vinka alls med tanke på att alla jagar allt som kan tänkas vara hintar till ulvkompisar så jag (som aldrig varit ond utanför lyan, ever) hade nog siktat mer på att underlätta för mina kamrater i det dolda. Mest kanske för att jag är så klantig att jag annars hade råkat outa dem allihop
Copy&paste? På två minuter (-2 sekunder är det inte alls en omöjlighet)
Jag vill inte skriva något i sten som jag tycker att du vill göra här. . Hur kan du vara så himla säker? För timingen säger du. Men jag säger att det finns sätt att göra det på om man verkligen vill.
Men att du själv inte reflekterar över att det kan finnas fler scenarion är inte skumt då?Jo sure. Men att du (och snurr) inte reflekterar över det och helt undlåter att nämna det är skumt imo. Det är liksom det jag tycker skaver.
Håller det fortfarande för otroligt, kan inte citera och peka på varför nu tyvärr.
Gah! Stress! Jag gör ev. en jättetabbe nu men jag vill verkligen hinna rösta innan DL.
Araminta röstar på Snurrfian
Jag tycker att hon överproblematiserar Niyamas inlägg om färg och sätter snurr på hela diskussionen efteråt där även Idahoe och Mistimed kommer in. Jag är generellt mycket tveksam till samtliga som på sistone dragit, i mitt tycke, enormt stora växlar på att försöka hitta eventuella hintar hit och dit mellan ulvar och ledarvargar. Det känns enormt långsökt i den här fasen i leken.
Igår diskuterade jag ledarvargen, idag har jag inte gjort det. Det känns som om du slarvläser och jag undrar om det kan vara så att du och Habina sitter i lyan och försöker få ut mig med hjälp av Mammas. Å andra sidan, åker jag idag så är det kanske ingen större förlust för den goda sidan, det finns andra som är viktigare för den goda sidan.
Igår diskuterade jag ledarvargen, idag har jag inte gjort det. Det känns som om du slarvläser och jag undrar om det kan vara så att du och Habina sitter i lyan och försöker få ut mig med hjälp av Mammas. Å andra sidan, åker jag idag så är det kanske ingen större förlust för den goda sidan, det finns andra som är viktigare för den goda sidan.
På allvar? tror du att vi två sitter i lyan ihop?Just nu känner jag bara att lyan säkert jublar. Mammas röstar på Cirkus, Cirkus röstar på Mammas. Känns som att de sitter i lyan ihop och skrattar![]()
Ja, varför skulle det vara omöjligt?På allvar? tror du att vi två sitter i lyan ihop?
Det konstiga i så fall är att Mammas röstade på mig.
Jag tycker hennes röst var superkonstigt. Hon hakade totalt fast i en ynklig detalj när både du och jag försökte förklara oss så var hon helt låst.