Beklagar
@hemlig ! Hoppas allt reder upp sig med dig.
@Gabby_Ossi Hur gör du med ersättning?
1. Idahoe - Inte första leken jag gnäller över det, men jag tycker i regel Ida känns god och det brukar ha noll koppling till vad hon har för roll. Så för mig är hon alltid rätt svårläst. Skriver en del teorier vilket alltid är bra för att man ska kunna värdera. Av nån anledning gnager det litegrann att hon skriver om sig själv "den enda vars roll jag är säker på". Hon är ju antagligen bara försiktig eftersom det finns de som brukar haka upp sig på en om man skriver saker i stil med att "jag är ju god", men jag undrar om jag missar nåt här. Känns ju tröttsamt att ta upp det där med hint om ledarvarg igen, eller annan roll, men som sagt lite gnager det. Röstade på hemlig igår vilket jag själv tänkt göra så inget jag kan anmärka på i just det, fick ut Niyama i DL1 och sa sig ha missat att hon la tredjerösten vilket isf skulle inneburit att hon utjämnade med Niya mot Art. Detta har jag skrivit en del om redan och har inte kunnat sätta åt nåt håll; sätter man en andraröst DL1 är ju oddsen tyvärr att den hamnar på en god. Räddningsaktioner tror jag alltså inte på för egen del men jag kan ju inte utgå ifrån att Ida är av samma åsikt så jag är ändå lite fundersam här.
3. Mammas - tycker nästan lite synd om Cirkus oavsett roll för får man Mammas efter sig är det inte nådigt att komma loss. I would know eftersom hon jagat mig både när jag var ond & god o jag var lika frustrerad i båda fallen. Dock tycker jag Mammas verkar lite låst i sitt tänk, kanske tidsbrist men tycker hon siktar in sig lite smalt, om hon inte möjligen har bra anledningar att göra det. Fått röster av goda snurrfian samt av okända hemlig. Missat en röst och röstade sedan på cirkus. Inget av detta säger mig särskilt mkt.
4. cirkus - mycket skrivande med Mammas. Verkar en aning frustrerad vilket jag kan förstå enligt ovan. Kan va snyggt spel men så pass många inlägg för att fejka en fejd bara för att ge "inte i lyan ihop"-alibi? Nah det tror jag nog inte. La dessutom upp Mammas för lottning igår. Jag hänger inte alltid med på vad cirkus skriver men jag lyckas inte få samma ondvibbar av henne som en del andra får. La en tidig röst DL1 vilket kan vara att sticka ut lite vilket inte känns omedelbart ulvigt men å andra sidan inte säger så mycket alls. Jag förstår lite vad Mammas far efter men jag hade kunnat missa det där med tiden ang röstningen dag 1 och jag vetosjutton alltså men även om jag inte hänger med på allt så känns cirkus mer som en frustrerad god än en typisk ond. Det kan va färgat av att jag själv brukar bete mig liknande när jag är just frustrerad god men..
fortsättning följer