Vad gör vi del 106

Äter frukost (eller vad det kallas vid den här tiden på dan :D ) och har just bestämt mig för att inte görs ett skit om jag inte känner för det.
Bytte gardiner på ena fönstret i sovrummet igår, får se om orken finns för det andra idag.
Känns som jag skulle behöva vara ledig en vecka till för att hinna med allt jag tänkt göra
 
Äter frukost (eller vad det kallas vid den här tiden på dan :D ) och har just bestämt mig för att inte görs ett skit om jag inte känner för det.
Bytte gardiner på ena fönstret i sovrummet igår, får se om orken finns för det andra idag.
Känns som jag skulle behöva vara ledig en vecka till för att hinna med allt jag tänkt göra

Åt med frukost nyss, jaaa frukost får det heta hehe :).
 
Har precis köpt nästan 15kg kål och rotfrukter. När CG säljer ut för 4kr/kg får man passa på! Höstens soppor är räddade!
Idag blir det jordärtskockssoppa :love: de jag köpte var dessutom ekologiska så några ska jag stoppa ner i trädgården. Ska bara hitta en bra plats långt bort från alla andra odlingar..
 
Har precis köpt nästan 15kg kål och rotfrukter. När CG säljer ut för 4kr/kg får man passa på! Höstens soppor är räddade!
Idag blir det jordärtskockssoppa :love: de jag köpte var dessutom ekologiska så några ska jag stoppa ner i trädgården. Ska bara hitta en bra plats långt bort från alla andra odlingar..
Vad är det du sätter?
 
Ska snart gå till tandläkaren.. Hade en fraktur på en rotfylld hand som ger mig tandvärk. Och nu ska det fixas.
Knappt kunnat sova i natt av oro för detta, som tur är får jag både lugnande och lustgas samt att jag ska ha musik i öronen. Men ändå fullkomligt livrädd.
 
Har precis köpt nästan 15kg kål och rotfrukter. När CG säljer ut för 4kr/kg får man passa på! Höstens soppor är räddade!
Idag blir det jordärtskockssoppa :love: de jag köpte var dessutom ekologiska så några ska jag stoppa ner i trädgården. Ska bara hitta en bra plats långt bort från alla andra odlingar..

Vi passade också på när vi åkte förbi citygross. Blev bara fem kilo för oss :D
 
Lyssnar på potentiell kur-musik för SVarta Faran. Finns mycket kul att slänga in i listorna, så ska jag rida lite till dem sen och se vad som passar hästen. Och sen ha ett tema. Skitkul :) Vill göra kur-musik till de andra hsätarna med, men det dröjer ju lite innan de ska tävla till det. Men hitta musik som passar dem är ju aldrig fel :D
 
På väg för att köpa färg. Ska måla en räv.

Rörmokaren har varit här och dömt ut mina rörlopplingar. Men han var hoppfull och sa:
1. Jag kommer överleva
2. Jag kommer ej bli komplett ruinerad
3. Varför har jag valt en badrumsblandare till diskhon. Jag svarade att den var snyggast. Han kollade då oerhört skeptiskt på mig och bara ”ok känns som att du är en riktig praktiker”
 
Sådärja! 40% rabatt på photobox är grejer :). Beställt ut ett rejält gäng foton (tycker om att ha i album :heart och så blir det julklappar) och några personliga julklappar för knappt 2000 ist. för drygt 3000 totalt. Rabatter är bra! :D.
 
Sådärja! 40% rabatt på photobox är grejer :). Beställt ut ett rejält gäng foton (tycker om att ha i album :heart och så blir det julklappar) och några personliga julklappar för knappt 2000 ist. för drygt 3000 totalt. Rabatter är bra! :D.

Eller gjorde jag bort mig när jag skrev ut namn?! Nåja de heter mer än så numera :o:o
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 180
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
464
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 071
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp