Vad gör vi del 106

Funderar på om jag ska köpa en surfplatta för att rita digitalt på :d det finns wacom men känns som att en surfplatta kan funka lika bra med bonus att jag kan ta med den överallt (typ till jobbet :angel:) utan att behöva koppla en dator till den. Teckningarna kan jag ju spara på något moln... 🤔 De jag tittat på är dyra dock :nailbiting: Men det jag bekymrar mig mest över att enligt hemsidan så finns de inte på plats i affären utan jag kommer behöva vänta i 1-3 arbetsdagar :mad::rofl:
 
Fick upp gardinerna. Blev mycket ljusare :)

20191011_144036.jpg
 
Kom just hem från jobbet. Trött, blir mellanlandning i soffan nu. Är i valet och kvalet om jag ska åka för att springa ett lopp imorrn eller inte.... svårt!
 
Fick precis dessa på mess. Kan inte bedöma om B har den bästa eller sämsta dagen i sitt liv? :D

Visa bifogad fil 37857
Så gulliga!

När jag var i den åldern stoppade jag min katt i barnvagnen och körde barnvagnsrally runt runt i några rum som hade genomgång. När pappa insåg att katt-stackaren var i vagnen hejdade han mig och tänkte få ur katten och säga till mig.
Sen såg han katten som låg och spann med stängda ögon. Så jag fick hållas. Katten brukade skutta upp själv i vagnen.
Samma katt kom också och satte sig bredvid mig och spann när jag spelade trummor på kastruller och lock.
Han var lite special..
Vissa djur som har sånt tålamod och kärlek gentemot barn! :love:
 
Både skönt och oskönt med fredag.
Skönt för att det är lugn dag imorgon och alla måsten färdiga för idag (om man inte räknar middagsfodring och intag senare idag).
Det som är mindre roligt är att veckorna går så fruktansvärt fort. Och dessutom blir dagarna kortare. Alltså att mörkret kommer så fort den här årstiden. Känns sådär.
Som nu borde jag gå ut och passa på att göra utejobb medan det är ljust men samtidigt är det viktigt att ta pauser och äta regelbundet och inte bara köra på i ett.
6 månader cirka till våren. Så istället för att deppa ihop kör jag på och gillar läget. Har iaf bokat tid till doktor då jag måste få sömnmedicin. Bara det är ett steg i sig då jag helst vill klara sömnen utan mediciner men nu är jag desperat.
En häst kvar att motionera kom jag på. Får nog bli en skogsrunda. Tycker fredagar och skogen hör ihop. Ja andra dagar också men framförallt fredagar.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 181
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
464
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 071
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp