Vad gör vi del 106

Så gulliga!

När jag var i den åldern stoppade jag min katt i barnvagnen och körde barnvagnsrally runt runt i några rum som hade genomgång. När pappa insåg att katt-stackaren var i vagnen hejdade han mig och tänkte få ur katten och säga till mig.
Sen såg han katten som låg och spann med stängda ögon. Så jag fick hållas. Katten brukade skutta upp själv i vagnen.
Samma katt kom också och satte sig bredvid mig och spann när jag spelade trummor på kastruller och lock.
Han var lite special..
Vissa djur som har sånt tålamod och kärlek gentemot barn! :love:

Haha, låter härligt! :love:

Bruce har NOLL tålamod med barn :D Han morrar när de flänger runt på gatan i sina konstiga overaller och avvikande rörelsemönster. Det är ju ingen ORDNING OCH REDA! :rofl: Men med ”sina” barn är han en ängel. Eller ”sitt” rättare sagt, han har bara ett, hon som håller i vagnen :D
 
Jag har skaffat ett lånekort på biblioteket och lånat två böcker.
Duktig du är! (Såvida du också läser dem också :cautious:)
Jag skulle ha lånat böcker igår. Hade till och med skrivit en lista!
Men väl på biblioteket inser jag att jag inte har något lånekort med mig :arghh:
Vad är poängen med att ha ett lånekort om man sedan alltid glömmer att ta med sig det :rage:?!!
 
Just avslutat ett helt onödigt zoom möte. Förberett noggrant eftersom det var relativt viktiga saker som skulle avhandlas, men det blev bara flum. Hade lika gärna kunnat gått in cold turkey eller tre, fyra stolpar. :meh: En och en halv timme av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka. Men nåja, miljövänligt var det antar jag.
 
Duktig du är! (Såvida du också läser dem också :cautious:)
Jag skulle ha lånat böcker igår. Hade till och med skrivit en lista!
Men väl på biblioteket inser jag att jag inte har något lånekort med mig :arghh:
Vad är poängen med att ha ett lånekort om man sedan alltid glömmer att ta med sig det :rage:?!!
Just det där med att läsa dem kan ju vara en hake. Men jag kan ju testa i alla fall.

Mitt lånekort bor i plånboken som jag ju alltid har med mig. Kruxet för mig kan vara att komma ihåg att lämna tillbaka böckerna i tid.
 
Just det där med att läsa dem kan ju vara en hake. Men jag kan ju testa i alla fall.

Mitt lånekort bor i plånboken som jag ju alltid har med mig. Kruxet för mig kan vara att komma ihåg att lämna tillbaka böckerna i tid.
Smart! Jag har ingen plånbok ens utan en konstant röra av kvitton, både privata och företagets blandat med diverse kort i ett av handväskans fack. Dvs raka motsatsen till ordning och reda :o
 
Men har du gått med på den reklamen?
Tyvärr tror jag att så fort man laddar upp ett foto till sitt konto på såna webbplatser så tillåter man dem att använda fotot till marknadsföring etc. Det står säkert finstilt i det man godkänner när man går med eller lägger upp en bild.

Tillägg: Oops tredje på bollen.
 
Kom på att jag har denna!
Köpte den för x antal år sedan under en utställning

46370352-C06B-43A7-85F5-06E4D99A566D.jpeg
 
... och med tanke på @tuaphua s urgulliga tjej (men även @Diabetikern s gullegris) så är frågan hur länge jag vågar vara i denna tråden.
Har dagliga förnuftiga konversationer med mig själv att jag inte ska ha en hund. Men ni anar inte vad jag saknar Professorn fortfarande. Inte rimligt.
Måste tänka framåt.
Ingen hund.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 782
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 244
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp