Vad gör vi del 106

Ett viktigt samtal. Skönt att ha det färdigt och klarlagt nu innan helgen.
Klockan är redan halv fem :crazy:
Vart tog eftermiddagen vägen???
Känner mest för att beställa hem en pizza (åker de ens ut hit?? Har nämligen aldrig beställt tidigare)
Alternativt Donken eller Max :d
Och chips massor av chips. Och S-märken mm
 
... och med tanke på @tuaphua s urgulliga tjej (men även @Diabetikern s gullegris) så är frågan hur länge jag vågar vara i denna tråden.
Har dagliga förnuftiga konversationer med mig själv att jag inte ska ha en hund. Men ni anar inte vad jag saknar Professorn fortfarande. Inte rimligt.
Måste tänka framåt.
Ingen hund.

Förstår absolut saknaden. :( :heart
Jag är inne på 5:e Pappisen nu. De lämnar stora tomrum efter sig. Häftigt hur en sån liten filur kan fylla så stor plats. :love:

Vilken kennel var Professorn från?
 
... och med tanke på @tuaphua s urgulliga tjej (men även @Diabetikern s gullegris) så är frågan hur länge jag vågar vara i denna tråden.
Har dagliga förnuftiga konversationer med mig själv att jag inte ska ha en hund. Men ni anar inte vad jag saknar Professorn fortfarande. Inte rimligt.
Måste tänka framåt.
Ingen hund.
Skaffa en katt, the dark side have cookies :angel::D
 
Skaffa en katt, the dark side have cookies :angel::D
IxS08os.jpg

:rofl::love:
 
:rofl::rofl::rofl:
Såg bara armen och hur han lutade sig fram. Den var fin.
Hon såg rar ut. Visst är det kul att ha bilder på sina gamla släktingar!
Väldigt! Mim mormor :love: var väldigt lik sin mormor också, så jag tänker alltid på henne när jag ser den. Har en målning av huset mormors mormor lät bygga när hon blev (ung) änka med.
Den barmhärtige samariten har jag ärvt av farmor. Minns när hon fått tag på den, jag var nog ca 7 år och hon förklarade vad den föreställde och hur betydelsefull den var för henne och budskapet i den. Det gjorde stort avtryck hos mig
 
Ska på aw med gamla jobbet. Sist jag var där såg jag att de hade en aw-lista i lärarrummet där en gammal kollega (som också slutade i somras) var uppskriven så jag utbrast helt enkelt ”JAHA! Och varför har inte JAG blivit bjuden när *** har det, va?!”
Då blev jag bjuden :angel: :devil:



(OBS! Jag sa det med skämt i rösten och var, vad jag vet, omtyckt på min fd arbetsplats.)
 
Oops! Mamma hade fått ett tjockt kuvert från Mun- och Fotmålarna, jag tyckte att det var ett himla konstigt namn och fattade inte förrän jag frågade att det inte handlade om att man målade på folks fötter och i deras munnar :o:angel::rofl::rofl:

Det handlar om att man målar med fötterna eller munnen, vilket låter lite mera logiskt :angel:
 
Oops! Mamma hade fått ett tjockt kuvert från Mun- och Fotmålarna, jag tyckte att det var ett himla konstigt namn och fattade inte förrän jag frågade att det inte handlade om att man målade på folks fötter och i deras munnar :o:angel::rofl::rofl:

Det handlar om att man målar med fötterna eller munnen, vilket låter lite mera logiskt :angel:

Jag fick skiten igår också, det är vidrigt att de får hålla på som de gör. Total scam, de som målar ser inte mycket av pengarna de får in plus att marknadsföringen är ytterst tveksam.
 
Jag fick huset värderat idag, känner mig ganska nöjd med summan som hamnade på det dubbla mot vad jag har lån på, och har således ökat med 830.000 mot vad jag köpte det för för 5 år sen, så ska nog fira med att göra en god plankstek till kvällen efter jag tagit in hästarna. :love:
 
Jag fick skiten igår också, det är vidrigt att de får hålla på som de gör. Total scam, de som målar ser inte mycket av pengarna de får in plus att marknadsföringen är ytterst tveksam.
Åh jaså? Mamma funderade på att köpa några av deras julkort iår men det går kanske inte till bra ändamål?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 808
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 272
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp