Vad gör vi del 106

Jag har mitt vanliga amazonkonto kopplat till prime video och det funkar prim(e)a!
Men :arghh:. Jag testade bara häromdagen och det funkar inte! Såhär ser det ut för mig:

IMG_2019-10-16 22:13:13.jpg


Enligt kundtjänsten ska det bara funka med en UK adress. Samma i USA :(.
 
Svårt att skriva brev, man får väga orden mer noga när de blir på papper.
Sen när det är stickat går det inte att ändra.
Då får man hoppas på att man uppfattas som man vill bli uppfattad.
Men jag gillar konsten att skriva. gillar att fundera på formuleringar.
 
Men :arghh:. Jag testade bara häromdagen och det funkar inte! Såhär ser det ut för mig:

Visa bifogad fil 38106

Enligt kundtjänsten ska det bara funka med en UK adress. Samma i USA :(.
Men är det amazon prime eller amazon prime video du försöker skaffa? Jag googlade lite och upptäckte att det är två olika saker :o amazon prime video är bara streamingtjänsten och amazon prime är något mer.. snabbare leveranser, video och musik? Eller något. Det är amazon prime video jag har! Och det funkar med vanligt amazonkonto.
 
Jag har faktiskt knäck kvar från förra julen hemma. Första och sista gången jag gör knäck var julen 2018.
Kan ju iofs vara receptet det var fel på :cool:. Slängde det i elden sen i ren frustation.
2dl socker, 2 dl sirap, 2dl vispgrädde. Låt koka på medelsvag värme med digitaltermometer i till 125-130 grader. Häll upp. KLART!
Jag hade aldrig kokat knäck innan i höst men det var busenkelt!

Vill man ha mandel i så har man i det innan man häller upp.
 
2dl socker, 2 dl sirap, 2dl vispgrädde. Låt koka på medelsvag värme med digitaltermometer i till 125-130 grader. Häll upp. KLART!
Jag hade aldrig kokat knäck innan i höst men det var busenkelt!

Vill man ha mandel i så har man i det innan man häller upp.
Jag hade i en del mjölk. Kanske därför det tog halva natten att göra :cool:
Digitaltermometer har jag inte, borde kanske skaffa
 
Men är det amazon prime eller amazon prime video du försöker skaffa? Jag googlade lite och upptäckte att det är två olika saker :o amazon prime video är bara streamingtjänsten och amazon prime är något mer.. snabbare leveranser, video och musik? Eller något. Det är amazon prime video jag har! Och det funkar med vanligt amazonkonto.
Det är prime video jag försöker skaffa :(.
 
I dag har flera kompisar ringt ... ett par innom USA, en fran Canada, en fran Malaysia, och en fran Egypten (mitt ora ser nu ut som ett bomkals ora O_o och ar aldeles rott om omt) en hel hog har skickat meddelanden och ifragasatt om jag lever. :cautious: Allt for att jag hallit mig fran Facebook ett tag. :angel: I och for sig rorande att de oroade sig, aven om det verkligen far mig att ifragasatta hur mycket jag varit pa FB den senaste tiden.:crazy: Jag far alltsa se till att titta in nagon gang da och da ... men vanja dem mer successive att jag ocksa har ett liv utanfor FB. :p
 
:banghead: Ska på kickoff inne i stan idag och skulle få skjuts till tunnelbanan, men så glömde jag pappren jag skulle ha med mig! :banghead: Vi fick vända om och jag fick skjuts till tåget istället :grin: Tur i oturen att jag fick skjuts så att det var möjligt att snabbt vända hem! :cautious:

Men huuur kunde jag vara så glömsk :banghead::grin:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 173
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
464
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 071
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp