Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del 106

Men nej det behöver du inte be om ursäkt för! Folk har väl olika åsikter och smak helt enkelt :)

Fast det är ju lite trist att kräka ur sig att kläder som någon sett fram emot ser gräsliga ut? Jag kommenterar inte på folks kläder och säger att dom är gräsliga även om jag kanske tycker det. Känns himla tråkigt att göra så. Förstår att folk reagerat
 
Fast det är ju lite trist att kräka ur sig att kläder som någon sett fram emot ser gräsliga ut? Jag kommenterar inte på folks kläder och säger att dom är gräsliga även om jag kanske tycker det. Känns himla tråkigt att göra så. Förstår att folk reagerat
Snälla, låt folk tycka vad de vill, eller gör en egen tråd kanske..
 
Jo egentligen vill jag det!

Här har vi Kenneth Jay Lane-lådan :D
IMG_20191018_172621.jpg
 
Jag kokade rödbestssopa (kan inte stava namnet....) för första gången. Har inte ens ätit det förr.
Det var mastigt. Och lite märkligt. Något säger mig att jag inte kommer att klara att äta upp alltihop.

Har alldeles för mycket rödbetor kvar.
 
För första gången sen jag köpte mobilen är batteriet nere på under 20% :nailbiting: och det är inte för att jag laddar ofta. Värsta bra batteritid!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 068
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
497
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 726
Senast: Lingon
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp