Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på invigningen av nya utställningen på Trelleborgen 🤩
Mannen och brorsan har varit med och byggt upp den och bror och svägerskan är med i filmen de visar.

Såå himla bra gjort, blev superfint verkligen 😍
20220701_182511.jpg
 
Borde sätta fart med alla måsten... :angel: Måste göra klart kortet tills i morgon åtminstone, vi ska på bröllop, de önskar sig pengar, swishade så jag har lagt lite tid på att fixa ett snyggt kort och insett att jag verkligen har saknat att skapa med papper. Jag hoppas hitta lite mer tid för det i år.
Nu är det ju för sent för din del, men jag känner bara att jag måste dela med mig av det fullständigt genialiska sättet som min mans kusin levererade vår present på (vi hade också önskat oss pengar som bidrag till bröllopsresan):

Vi fick en ballong och en sådan där vattentät gummipåse, som var förseglad med ett kodlås. Vi blev instruerade att smälla ballongen och ut trillade ett hoprullat papper. Pappret visade sig innehålla ett korsord om Costa Rica, vilket är destinationen för vår bröllopsresa. För att få reda på koden till låset på påsen, i vilken den faktiska presenten låg, var vi tvungna att först lösa korsordet och sedan lösa en slags ekvation baserad på korsordet.

Det var sjukt kul att sitta och pyssla med dagen efter bröllopet och en bra första utmaning att ta sig an som man och hustru, samtidigt som vi lärde oss en massa matnyttigt om landet vi ska åka till!

Present.jpeg
 
Jag myser i soffan och njuter av det faktum att det är helg. Skulle kunna svära på att den gångna arbetsveckan i själva verket var tre veckor lång, minst! Ska snart gå ut och hämta lite jordgubbar och glass och äta det framför ett avsnitt av min serie tänkte jag, och sen blir det nog sängdags hyfsat tidigt känns det som.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 012
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 791
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 617
Svar
2 006
· Visningar
70 047

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp