Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det åskar och blixtar massor :love:
Ligger som vanligt på altanen när detta händer här ute så man kan höra åskan och se blixtarna. Kommer nog somna här tror jag :)

Kan ha råkat stå längst upp på berget för att se och höra regnet komma från havet (coolaste ljudet), precis när det blixtrade till som mest.
Gick ner igen pga inte odödlig, men hade jag varit det hade jag suttit på berget och tittat på vädret.
 
Är lite undrande till hur systemet funkar med gymnasium, verkar inte som att det skånska gymnasiet fanns med i systemet jag har tillgång till. @Enya har för mig att du hade ett barn som också fått gymnasieantagningsresultat, vet du om det var via dexter?
 
Är lite undrande till hur systemet funkar med gymnasium, verkar inte som att det skånska gymnasiet fanns med i systemet jag har tillgång till. @Enya har för mig att du hade ett barn som också fått gymnasieantagningsresultat, vet du om det var via dexter?
Ja vi kollade via skanegy.se, dexter. Jag såg att vid ett av dotterns val stod det att den skolan meddelar själv antagningen, en friskola tydligen.
Finns inte din skola via skanegy?
 
Ja vi kollade via skanegy.se, dexter. Jag såg att vid ett av dotterns val stod det att den skolan meddelar själv antagningen, en friskola tydligen.
Finns inte din skola via skanegy?
Lyckas inte logga in där, hör till värmland egentligen så gissar att det kanske blir annorlunda därför? Kan bara logga in på värmländska dexter verkar det som, och där står det "hanteras av annat kansli" om skolan jag kom in på. Vilket kansli vet jag inte, men känns rimligt att skanegy har den. Jag har ju blivit meddelad men via mail från skolan, en friskola.
Men tack, får höra med skanegy om hur jag ska göra :)
 
Nu sitter jag ater i var husbuss efter att antligen ha kommit till malet. :heart Familjen har bade hjalpt till att fixa vart AC problem och bjuda pa mat. Resan hit var interresant ... det kom 4 typiska tropiska regnvader pa vagen genom Florida innan vi anlade vid malet. Regnvader som helt hindrar sikten ... men fram kom vi anda och nastan innom den tidsram vi tankt oss.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 992
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 777
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 604
Svar
2 006
· Visningar
70 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp