Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter jobb och ska nog ta en fika!
Kände mig hyfsad imorse så har som sagt jobbat, men nu blev jag trött! Kollegan som umgåtts med kollegan som har covid, har också covid nu 🙃 Får se om jag klarar mig!

Ska förhoppningsvis åka till Örebro med min mor imorgon så vill verkligen kunna göra det. Förra gången blev det inställt pga att jag träffat min son som troligen hade covid pga mitt ex hade det och jag hade lite symtom.

Verkar också ha fått nya grannar. Det känns jobbigt. Vad är det för ena?
/Tänker alltid värsta möjliga scenario :bag:
 
Köpte precis 22 chokladaskar 😅 Killen i kassan kollade skeptiskt på mitt berg av choklad och utstrålade typ ”jahaja…”.
Jag googlade igår och hittade denna juvel, 3 kg 🤤 Jag har dock inte köpt den…

6B945932-8CA8-445C-99D1-332C326AD2AD.jpeg
 
Ska snart bege mig ut och fixa till hästarna. Idag har varit en himla fram-och-tillbaka-till-tätorten-dag... Körde strax före 7:30 till jobbet. Åkte hem 11:30 för att träffa sotaren. Åkte tillbaka till jobbet vid 12:45. Kom hem för en stund sedan. Om ungefär en timme ska jag åka tillbaka IGEN pga julfest..... Hunden måste tro att jag har blivit snurrig....men han får ju bli glad många gånger idag..... :D
 
Ser att denna sprider sig överallt nu. Alltså jag är inget GENI 😅 men….

88D3E709-5C0A-41A1-B2D7-71CF229F2665.jpeg


Välkommen till mattelektion årskurs 1:
Året är 2022. Jag är 40 år och är född 1982. Summa 2022.
Året är 2032. Jag är 50 år och är född 1982.
Summa 2023.

Jag kan fortsätta men…. 😅
Enda gången det kan diffa är ju om man räknar innan man hunnit fylla år.

Älskar dock formuleringen ”experterna” 😆
 
Puh! Nu jäklar är det fint i trädgården, men det luktar typ träskvatten från de krukor som inte haft tillräcklig dränering (något plantorna inte verkat haft något emot men som grannarna kan tänkas klaga över just ikväll. 😅 ) själv är jag hemskt nöjd, det där har verkligen stört mig. Jag ska även flytta in trädgårdspalmen innan vi får någon överraskingsfrost hade jag tänkt, men den krukan stank så vedervärdigt att jag fick plantera om hela gröten! :yuck: Jag hoppas hon är okej med det, hon brukar vara en tålig typ. Tror det är första gången på typ fyra år så hon står nog i smärre chock just nu.
 
Ser att denna sprider sig överallt nu. Alltså jag är inget GENI 😅 men….

Visa bifogad fil 106891

Välkommen till mattelektion årskurs 1:
Året är 2022. Jag är 40 år och är född 1982. Summa 2022.
Året är 2032. Jag är 50 år och är född 1982.
Summa 2023.

Jag kan fortsätta men…. 😅
Enda gången det kan diffa är ju om man räknar innan man hunnit fylla år.

Älskar dock formuleringen ”experterna” 😆

Ojdå skrev fel, 2023 = 2032. Vill tillägga att mitt sämsta ämne i skolan var matte (förutom bild då 😅)
 
Ser att denna sprider sig överallt nu. Alltså jag är inget GENI 😅 men….

Visa bifogad fil 106891

Välkommen till mattelektion årskurs 1:
Året är 2022. Jag är 40 år och är född 1982. Summa 2022.
Året är 2032. Jag är 50 år och är född 1982.
Summa 2023.

Jag kan fortsätta men…. 😅
Enda gången det kan diffa är ju om man räknar innan man hunnit fylla år.

Älskar dock formuleringen ”experterna” 😆
Jag har en kompis som delade den och på riktigt inte fattade hur det kunde stämma :bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
660
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 052
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 664
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 685
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp