Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde aldrig jag skulle säga det... men jag saknar IKEA-gubben! O_o Jag ska sätta ihop en hylla från VidaXL och det är en påse med skruvar etc i IKEA-mängd inkluderat men ingen instruktion! :arghh: :banghead:

Så om ni hör om någon i en by utanför Falun som gått bärsärk så vet ni vad som hänt :meh:
 
Jag trodde aldrig jag skulle säga det... men jag saknar IKEA-gubben! O_o Jag ska sätta ihop en hylla från VidaXL och det är en påse med skruvar etc i IKEA-mängd inkluderat men ingen instruktion! :arghh: :banghead:

Så om ni hör om någon i en by utanför Falun som gått bärsärk så vet ni vad som hänt :meh:

HALLELUJA! 🙏 Deras chatbot letade upp instruktionerna till mig :D 🙌

Dock anser manualen att en ska vara två för att få ihop det men det struntar jag i... bra kvinna reder sig själv osv :angel:
 
Arbetsintervju är ju alltid nervöst även om jag känner min väns mamma. Så frågade den andra tjejen om det är nått de behöver veta om mig....ptja inga kända allergier....Är det nu jag ska säga att jag är knäpp i huvudet 🤔🤫😂. Nevars, vi får se hur det slutar, ändå kul att få varit på intervju i alla fall 😃.
 
Skulle ta en söt bild på hunden som satt fint och höll mig sällskap medens jag pluggar.
Tror han tröttnade. :laugh: Det är tur att han inte är våldsam.

Visa bifogad fil 106789

Men Matte da! Jag vill ju bara hjalpa sa det gar fortare sa du kan leka med mig istallet for den har konstiga saken. Titta sa BRA det blir! :rofl:

Det jävliga är att jag kan inte äta det... paprika :(

Same here ... Jag hackade utan problem nagra jalapenos i middagen har om dagen, men aven en liten bit paprika verkar som den exploderar nar den nar sitt mal.🤨 Tur det finns hummus och ranch dip ... for att inte tala om 100 varianter av guac. :D
 
Har ätit billiga tempura prawns och sweet chilisås till lunch, druckit ett glas vin. :D Ska alldeles strax ta på kisse selen och gå ut med djuren för att göra vinter i trädgården.
Vad jag ska ta mig till med jättedahlian har jag ingen aning om, men jag klippte i alla fall av alla vackra blommor och gav bort dem till en vän häromdagen så nu kan jag ställa undan den och se om den vissnar av sig själv så småningom. Annars vette sjutton. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
662
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 156
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 692
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 693
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp