Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att bryta bland mina nedstämda poster, så anlände min tilltänkta brudtärneklänning tidigare inväll och jag älskar't!

Har ej bild på mig i den, men det är denna klänning från The Reformation
Den var dyr, men med 25% rabatt oxj mycket användbar ocksp utanför bröllop känner jag!
 

Bifogade filer

  • chrome_image_3 Dec 2022 19_53_44 GMT.png
    chrome_image_3 Dec 2022 19_53_44 GMT.png
    413,5 KB · Visningar: 67
Ligger i sängen. Dagen har gått åt till spinning, handlat lister till gästrummet och sedan satt upp tak- och golvlister i rummet. I morgon tar vi dörr- och fönsterfoder.
Vi hann också med att tömma ledningarna till poolen på vatten, så det känns bra att ha det avklarat innan minusgraderna anländer.

Fick också rycka ut på telefon till en vän som skulle klippa häst. Hur skäret skulle sitta var inte helt glasklart, men det löste sig :up:
 
Åh så härligt det var att rida; härligt väder och underbar häst 🥰. Red delvis skrittrundan nu när marken äntligen frusit till lite och pållan var precis som jag sugen på att galoppera längs skogsvägen :). Hon drog iväg uppför backen snabbt; tog lite befälet men jag lät henne hållas och bara njöt jag med 😍. Hemma igen var det himla gott med jultallrik och så ikväll kokade jag tomtegröt/risgrynsgröt och slog in de första julklapparna med lite glögg och några skumtomtar; lite julmyskänsla 😍 och buskatt lekte med lite överblivet julpapper 😄🥰.
 
Ligger i sängen efter en lång dag. Jobbade tillsammans med chefen idag, hade sjukt kul och fick rejält beröm igen. Så otroligt glad åt att ha fått det här jobbet ändå. Det är på många sätt så mycket mer intressant, stimulerande osv än vad jag hade väntat mig.

Nu sitter jag och funderar på saker som måste handlas så snart som möjligt, ni vet, såna där tråkiga vardagsgrejer. Om det ändå vore brist hemma på fina påslakanset som kan påverka hur sovrummet ser ut och känns, men nej, det är de tråkiga underlakanen som det är brist på hemma. Och inte heller behövs någon tjusig pryl till köket eller en fin, färgglad handduk till badrummet, nej, det är en tråkig soptunna som behövs :cautious: I övrigt önskar jag mig en bra symaskin. Tänk att kunna köpa tyger m.m. second hand och sy eller sy om allt möjligt till sådant som passar utmärkt...
 
Har precis kommit in från kvällskissen, och OJ vad jag är glad att jag tog in min trädgårdspalm när jag kom hem från jobbet för nu nyper det i kinderna ute! Lite väl stor tempväxling att ta in henne också, men hon ryms inte i utehallen längre så det får gå bra ändå. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
626
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 176
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 114
Senast: Glimra
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 388
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp