Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men @Hoarfrost jag tänkte ju säga Hubert! Nästa gång kanske? 🥺

För övrigt funderar jag på vad jag ska äta. Och känner återigen efter hur jag mår, börjar jag bli sjuk? Är det mensrelaterade symtom? Eller mår jag rent av som vanligt? Känner efter lite extra pga en ganska nära kollega är sjuk, som i sin tur umgåtts med en annan kollega som nu har covid 🙃
 
Sitter i soffan, blev en liten promenad ute idag iaf. Skönt!
Nu är planen för kvällen att se Young Royals, äta fryspizza pimpad med orimliga mängder chark och snacksa :D

Sambon är på jobbevent och jag borde njuta av egentid att läsa och chilla, men är visst lite löjligt nykär och smått klängig 😅
Nåja, mysigt har jag det ju faktiskt :love:
 
Kom hem till kattmatsleverans, och de hade som överraskning bjussat på en specialportion med "julmiddag", det var så gulligt tycker jag. Föregåeende år har de bara haft julmiddag för hundkunderna, men nu får kissarna en egen utan grönsaker. :heart Det är verkligen världens bästa företag, det säger jag utan att skämmas.
 
Men @Hoarfrost jag tänkte ju säga Hubert! Nästa gång kanske? 🥺

För övrigt funderar jag på vad jag ska äta. Och känner återigen efter hur jag mår, börjar jag bli sjuk? Är det mensrelaterade symtom? Eller mår jag rent av som vanligt? Känner efter lite extra pga en ganska nära kollega är sjuk, som i sin tur umgåtts med en annan kollega som nu har covid 🙃
Nooo! Nästa operationssår får definitivt heta Hubert :D
 
Bästa pizzakartongen ever!
IMG_20221201_172703.jpg


Hon ser ju helt galen ut! :rofl:
 
Jag och Hjördis har duschat! Fick bara med mig 4 klädombyten till henne och hade tänkt att inte byta kläder redan men hon slängde av sig ett klädesplagg i duschen så hon fick ett byte i alla fall.
Hon har redan läkt jättemycket! Så himla arbetssam :up:

Nu väntar jag på att pizza ska bli klar i ugnen. :d
 
Haft en skapligt pigg dag, men fyllt den med åkande, vårdcentralsbesök och skjutsande.
Nu plötsligt gick luften ur totalt. Poff.
Fick lägga mig och sova en stund.

Har en ny skrivare väntandes på utlämningsstället. (som jag hoppas är kompatibel med mina dator från medeltiden) Men det får bli imorgon. Ikväll ska jag göra platt intet. :D
 
Sitter i soffhörnet med elfilt, dunfilt och mysig morgonrock.

Har bakat en mjuk pepparkaka i långpanna till imorgon (min tur att ha fika) och så snart den är kall ska jag fixa frosting... :) Tills dess slötittar jag på en fånig julfilm och har precis laddat ner en mysdeckare till läsplattan. Tänkte sätta tänderna i den lite senare... :)

Imorgon kväll är det julfest med jobbet. Mitt första - och förmodligen enda - julbord.... :) Ska bli riktigt trevligt (det VET jag att det blir även om jag också vet att jag kommer att ångra mig i morgon eftermiddag :D ).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
641
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
90 91 92
Svar
1 831
· Visningar
52 682
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 724
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 827
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp