Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det gör inget. Valde henne direkt när uppfödaren berättade att hon som yttepytteliten lyckats klättra upp på köksbänken (dit hon egentligen var för liten för att komma upp) och sedan dragit ner en pizza i kartong (som var för tung för henne egentligen) på golvet. Samt tusen andra rövarhistorier.
Precis min typ av katt :D
Låter rolig även om jag kan tycka det blir liiiiite mycket bus ibland med vår busunge till ungkatt 😅🥰
 
Min dator kommer nog ge upp snart.. Har stått och laddat för att öppna ett dokument i snart fem minuter. Men för att se det från den ljusa sidan, jag har inte bråttom och jag hinner göra lite kaffe till medan datorn tänker.
 
Strax dags för skidskytte! Innan dess ska jag fixa några småsaker på min lista.
Måste dock först av allt flytta katten :love:

20221201_100904.jpg
 
Kollat SVTs adventskalender och förundras över hur de, precis som i fjol är så anakrona, precis som någon annan kommenterade. Uppenbart i en annan tid men uppenbart modernt språk och relationerande till varandra.

Ska strax ha ”tisdagsmöte” med en vän. Vi glömde att det var tisdag i tisdags, men är så himla flexibla så vi tar det idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
624
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 033
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 973
Senast: Glimra
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 385
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp