Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar lite. Jag har aldrig gjort mammografi. Läste om bröst och klämde lite förstrött. Tycker jag hittat en knöl, läste mer och ser att den absoluta majoriteten är godartade och den är hård och ganska stor. Och cancertumörer är små, ibland mikroskopiska.

Vet inte om jag ska ringa och kolla om jag kan komma eller göra det nästa år när jag kallas igen. Alltså den känns för det mesta och sedan tycker jag den är lite svår att klämma 'fram'

Kolla upp den. Det finns inget sätt att klämma sig till om de är snälla eller elaka.
 
Funderar lite. Jag har aldrig gjort mammografi. Läste om bröst och klämde lite förstrött. Tycker jag hittat en knöl, läste mer och ser att den absoluta majoriteten är godartade och den är hård och ganska stor. Och cancertumörer är små, ibland mikroskopiska.

Vet inte om jag ska ringa och kolla om jag kan komma eller göra det nästa år när jag kallas igen. Alltså den känns för det mesta och sedan tycker jag den är lite svår att klämma 'fram'
Du skall undersöka på en gång
 
Och som vanligt så är min ångest obefogad :angel: "Mitt" avsnitt släpptes inatt och hittills har ingen sagt att jag sagt något dumt/korkat. Så här har jag suttit i nästan två veckor och överanalyserat vartenda ord jag sagt helt i onödan :banghead:

Pappa tycker att jag ska fråga admin i en autism-grupp om jag får dela mitt avsnitt där, men jag vet inte. Känner mig lite dum och min hjärna säger till mig att "du ska inte tro att du är något" 🙈
 
Jäkla tur att jag ska till reuma i augusti
Deras intervall på medicinen innebär att jag blir utan 3 veckor innan jag kan ta ut nya sprutor hahaha
Nåja sånt e livet
Nu ska jag sätta mig vid datorn en stund.
 
Hmm nu blöder benet igen.. Rätt mycket också. Det är inte bra.
16893450861786072142513487973782.jpg
 
Envis som jag är så klättrade jag upp i närheten av ett förmodat getingbo för att skrapa en vindskena. Japp, blev stucken i pannan...och jag skulle ha lyssnat på maken för en gångs skull... :cautious: Jag var inte ens i närheten av att RÖRA en geting. Förbålt aggressiva små monster... :meh: Har kletat på "meat tenderizer" (tack och lov för det :bow:) så nu gör det inte ont längre i alla fall!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 496
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 134
Senast: SiZo
·
  • Låst
Tjatter Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in. Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
74 590
Svar
2 010
· Visningar
73 507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Tips för att reda ut hår
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp