Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller rättare sagt. Det kanske kommer att finnas framöver 😅
Hittade en info-adress och mailade. Fick svar av ngn snubbe att han kunde guida oss nånstans utomhus. Dock ville han att jag skulle swisha honom för detta. Jag frågade om han var momsreg men det var han självklart inte. Dock kunde han sträcka sig till en överföring till personkonto och så kunde han skriva ett "kvitto". Mkt oklart 😅 Dock lite kul och passande att det var så "hemligt" allting.
Har inte friskis nånting passande?







Duckar för flygande törnisar ...
 
Ingen aning. Alla prover har varit bra, både blod och urin, ingenting som tyder på diabetes.

Det är äckligt. Som att dricka lättflytande sirap. Med apelsinsmak

Den har ändå blivit bättre med åren. När jag drack det första gången för snart 20 år sen så var det typ klumpigt socker. Fick göra om testet då allt kom upp. Numera önskar jag alltid den med citronsmak, fortfarande äckligt men mer drickbar. Ett tips om du ska göra den igen är att ta med något att äta direkt efter glukosbelastningen, det kan lindra illamåendet.
 
Ser allt bra ut så räcker det med en gång. Håller tummarna! Jag har fått göra det upp till tre gånger i mina graviditeter men mina bebisar har också varit väldigt stora.
Det är andra gången jag gör det på samma graviditet. Men nu får det vara nog ;) Allting har ju sett bra ut hela tiden, inte ens varit nära gränsvärdet.
 
Det är andra gången jag gör det på samma graviditet. Men nu får det vara nog ;) Allting har ju sett bra ut hela tiden, inte ens varit nära gränsvärdet.

Då är det konstigt att du fått göra det två gånger men läkarna har väl något bra anledning att vilja göra om den.
 
Är lite seg, känns som sagt som en förkylning på G men ändå inte...Stel i axelmusklerna är jag med. Aja iaf pluggat lite, gått några vändor och burit in ved och fyllt på för helgen tillsammans med ungkatten i selen :). Fixat lite nya snittytor på buketten så den blev snäppet kortare men så fin :love:. Grannarna är iväg och hämtar en hjärtstartare att hyra så snart hjärtsäker zon i huset (2-lgh hus) :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 108
Senast: Scata
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
822
Senast: manda
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 283
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp