Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du tycker inte du är lite onödigt pessimistisk nu? Det är inte ens april ännu och 2023 var det varmaste året som hittills uppmäts, DET om något stör mig enormt!
Ja det vet jag :D Tro mig, klimatet är en hjärtefråga för mig. Jag är Centerpartist och det var planeten och miljön som ledde mig dit på 70-talet.

Men gnälla lite kan man väl få göra ;)
 
Katterna gick och la sig i kojan. Jag fick info om ett parti löjrom till mkt förmånligt pris på en affär inte alltför långt bort. Sagt och gjort jag drog på mig ytterkläder och JOGGADE iväg. Hjärtsvikten kändes med ens som en piss i havet när löjrommen lockade.
Väl där skyfflade jag ner löjrommen i korgen. En tant tittade undrande på mig och när jag lastade upp i kassan sneglade den unga kassören på högen framför honom och bara ”jaaaaha det var…… 17 paket…”

:rofl:
 
Katterna gick och la sig i kojan. Jag fick info om ett parti löjrom till mkt förmånligt pris på en affär inte alltför långt bort. Sagt och gjort jag drog på mig ytterkläder och JOGGADE iväg. Hjärtsvikten kändes med ens som en piss i havet när löjrommen lockade.
Väl där skyfflade jag ner löjrommen i korgen. En tant tittade undrande på mig och när jag lastade upp i kassan sneglade den unga kassören på högen framför honom och bara ”jaaaaha det var…… 17 paket…”

:rofl:
Vad är prisvärt? Häromdagen kunde man boka 500 g för 1390 kr i Örebro...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 492
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 835
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
824
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 530
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp