Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fint väder och en härlig vagnstur I alla gångarter med min underbara häst 😍.
Masked singer och chokladmousse på keso åt mig när sambon kalasade på kräftor och öl och så har vi ju påskgodis; två påskägg (återanvänder det rosa med roliga texten 😄) och så werthers I godisgömman I glas med höna på soffbordet 🍬. Kommer räcka ett tag då jag inte frossar i godiset som tidigare ☺️.
 
Suck, ibland vore det trevligt med bil. Tänker köpa dekorationsstenar från Hornbach och de ligger en bit från närmsta lokaltrafikplats. Nåja, då får jag lite motion tänker jag. Bara jag nu hittar. Känner inte riktigt för att irra runt vilse i Sumpan eller Norsborg.
 
Var helt slut igår och la mig strax efter kl 20 :cautious: Vanligtvis lägger jag mig typ kl 23. Sedan vaknade jag till någon gång under natten, ena gången delvis pga högljudda grannar... La mig då i soffan, somnade där och vakande för en liten stund sedan.

Känns ändå bra totalt sett. Tidigare i veckan tyckte läkaren att jag skulle sluta med min medicin pga de negativa biverkningarna och så skulle de hitta någon annan till mig. Så de sista dagarna har jag inte haft huvudvärk och känt att jag har mer energi. Tankarna är inte lika negativa heller utan allt känns något bättre. Så, uppenbarligen var det negativa biverkningar bara, trots att det inte var supertydligt först.
 
Bästa påskpresenten! När jag varit inställd sedan i förrgår på att helgberedskapen kommer att innebära jobb flera timmar idag. Prokrastinerade att läsa in eller ens kolla status för ärendet/ärendena hela dagen igår och så nu när jag kravlar mig upp för att börja inläsning - så är allt redan fixat av kollegan som hade gårdagens beredskap.

Och påskafton blev helt plötsligt helt ledig!! Med ett litet men ändock beredskapstillägg på lönen. Så nu blir det hästpromenad och ridning här i stället.

JätteGLAD påsk! ☀️🐣 🐔🌱
 
Ska krypa ner i sängen med en kopp kaffe innan dagen börjar. Påsk i stan idag och lite nyfiken på att gå dit med barnen.
 
Bästa påskpresenten! När jag varit inställd sedan i förrgår på att helgberedskapen kommer att innebära jobb flera timmar idag. Prokrastinerade att läsa in eller ens kolla status för ärendet/ärendena hela dagen igår och så nu när jag kravlar mig upp för att börja inläsning - så är allt redan fixat av kollegan som hade gårdagens beredskap.

Och påskafton blev helt plötsligt helt ledig!! Med ett litet men ändock beredskapstillägg på lönen. Så nu blir det hästpromenad och ridning här i stället.

JätteGLAD påsk! ☀️🐣 🐔🌱
Så inget ätande av skumma påskgodisar? Vi åt ju inte ens skumma julgodisar! Jag fick ju aldrig jobba med dig då. O inte nu heller?! Inga skummisar :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: cewe
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
92 93 94
Svar
1 878
· Visningar
55 127
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
7 977
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 700
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp