Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så inget ätande av skumma påskgodisar? Vi åt ju inte ens skumma julgodisar! Jag fick ju aldrig jobba med dig då. O inte nu heller?! Inga skummisar :(
Känn dig helt fri att frossa i påskskum trots mina ickehäktningar tycker jag! Jag var ju så inställd på att åka in till jobbet idag så jag till och med lämnade KVAR lite godis där som lockbete. 😱 Men alldeles oavsett behöver jag jobba hemifrån några timmar imorgon och måndag så om inte förr måste det generera lite tröstgodis då!
 
Gick morgonkissen med vovve. Det består av några hundra meter fram och tillbaka längs länsvägen.

På den korta sräckan och tiden hörde och såg jag SEX svansträck. Torde betyda att någon av vikarna längs sjön sköljt. Hittills har de bara tagit sig till några åkrar. Nu flög de mot vatten.
 
1000008136.jpg

20 friska nya cm snö har kommit under natten 😂
 
Hade varit värre om det var barmark i slutet av mars, då hade jag verkligen varit orolig för klimatförändringarna. En påsk utan snö i Skellefteå? :nailbiting:
Visst har vi betydligt mer vår den här tiden ibland, vissa år hade jag ridbanan framme nu. Så det varierar verkligen! Har kunnat se början på tulpaner osv vissa år. 😊 Men jag brukar säga att våren kommer först i april!
 
En trött mamma idag som är på dagens tredje kaffekopp. Ska snart vika tvätt medan köttet tillagas i ugnen inför lunch. Blir liten påskbuffe för mig och barnen. Såna kontraster för förra påskafton var jag barnfri och vandrade drygt 1,5 mil.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
85 86 87
Svar
1 736
· Visningar
49 842
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 463
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 740
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 097
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp