Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten låg på fårskinnet och var så söt att jag bara måste tvångsgosa. Fick en uppsättning klor i ansiktet, men eftersom veterinären klippte dem i måndags så blev det inga märken. Stackars Megara, men är man oemotståndlig så får man skylla sig själv. 🥰 :D😾
 
Har varit och handlat. Spionen fick en påse frolic, fanns inga leversnittar där, och så fick han en gris som nöffar så han blev glad. Jag en påse godis, grönsaker, två kanelbullar och lite pålägg och så.

Alla som känner mig och spionen himlar med ögonen när jag säger att han fått en leksak och standardfrasen är "Har inte han alldeles för många leksaker REDAN?! Behöver han fler?!". Jag och spionen ställer oss frågan-kan man få för många lekisar??!! :eek: Och ändå har jag sorterat ut en hel sådan där stor ICA platskasse, sådan återanvändbar stor en, med lekisar till grannvovven :D :angel:
Nej säger Pucken här hemma, för de gamla bits ju sönder, det behövs alltid flera leksaker :angel:
/Vovven med en korg överfull med leksaker. Några extremt, hrm, älskade. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 155
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 722
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 919
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 077
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp