Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska gå på min brors förlovnings lunch i morgon.
Han gav mig instruktioner på ett ganska nedsättande sätt hur jag skulle hälsa på hans sambo!!!
Som jag vore 5 år gammal!
blev lite sur, borde inte bli det men i combo med att han uttalat inter respekterar mig eller accepterar min nya identitet så känner jag mig mindre pigg att gå.
 
Försökt städa med någon form av blöt Swiffergolvtrasa men med min vanliga "mopp" (platt) vilket mest ledde till eftertorkning och att jag nästan flög i golvet flera gånger:rofl: Även satt lite frön. Nu får jag fördriva en stund till Harry Wild kl 19 och i det borde jag hacka grönsaker men ack... så trist hehe
 
Borde haft jobbdatorn med mig hem
Har en massa dokumentation att göra.
Får se om jag kan göra det hemifrån.
Hade två samtal efter jobbet så var lite mosig i huvudet.
 
Min klagan gjorde att vi faktiskt får hjälp på jobbet. Gymmet gick super och jag sprang på pappa som var superglad. Har precis ätit och snart ska jag hugga in på jordgubbar. Känns rätt bra!

Jag råkade dra igång världscupen på tv, stängde av då jag egentligen ville spela. Katten blev sur. Så nu får hon ha vardagsrummet och 80 tums tvn, och jag blev förpassad till spelrummet :cautious:
 
Jag har ju 10 timmar förtroendetid så sånt händer.
Dock brukar jag ha mindre sånt under de veckor jag har utvecklingssamtal.
Nu blev ju det en vecka extra med samtal pga att jag var sjuk, men ändå.
Jo visst men just fredag efter arbetstid är inte kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 158
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 723
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 919
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 078
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp