Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken känsla!

Känns rätt bra faktiskt 🙂
Tog 7 år istf planerade 5 år pga att jag blev långtidssjukskriven för ca 3.5 år sedan.
Först heltid flera månader och sedan dess (pågående) deltidssjukskrivning vilket gjorde att jag justerade ner slanten jag avsatte för den årliga extrainbetalninge efter typ 1-1.5 år, men nu är jag fri den utgiften och bor hädanefter tämligen billigt.

Har varit lite tufft sen jag blev utförsäkrad, för konstigt nog blev jag inte mirakulöst frisk över en natt 🤪
 
Känns rätt bra faktiskt 🙂
Tog 7 år istf planerade 5 år pga att jag blev långtidssjukskriven för ca 3.5 år sedan.
Först heltid flera månader och sedan dess (pågående) deltidssjukskrivning vilket gjorde att jag justerade ner slanten jag avsatte för den årliga extrainbetalninge efter typ 1-1.5 år, men nu är jag fri den utgiften och bor hädanefter tämligen billigt.

Har varit lite tufft sen jag blev utförsäkrad, för konstigt nog blev jag inte mirakulöst frisk över en natt 🤪
Starkt gjort! 👍
Vad jag tycker om FK är en annan diskussion.🤬
 
Ska sova nu tror jag. Eller hoppas på det. Blev inte mycket sömn i natt, men nu hoppas jag på det i alla fall. Är riktigt trött.
påbörjade Mord i sinnet, lite segt att komma in i det, mest för att det är så gammalt... från 2002, men ja, det är nog lika bra som jag minns. Tungt för en trött hjärna! Har ätit glass så ska borsta tänderna och säga godnatt till spionen också innan jag slocknar.
 
Hjälp mig! Är trött på det här "vad ska jag se på", det är nästan värre än "vad ska vi äta till middag" när barnen var små. ska jag fortsätta på The Walking Dead, som jag nog sett alla 11 säsonger av säkert minst 8 gånger redan och är på säsong 6 nu igen, ska jag se McLeods Döttrar som jag sett alla säsonger av 2 gånger eller ska jag se Mord i sinnet som jag sett alla säsonger av 2 gånger men många år sedan dess nu, många många år. Bara för att jag inte kan välja har jag tittat på The Walking Dead....
Du funderar inte på något nytt..? 😅
 
Vilken modell av Brooks? Har hört mkt gott om dom. Behöver nya skor men mina fötter är så sjukt känsliga.

Jag vet tyvärr inte exakt vilken modell (köpte dem sommaren 2021 och har kastat kartongen nu när de är så pass gamla..när jag googlade namnet nu såg jag att det finns flera modeller.), men Adrenaline.

(Jag pronerar lite, så köper löparskor för ett pronerande löpsteg.)
 
Är egentligen emot alla dagar som ska firas en gång om året men jag hyllar ändå min mamma idag. För att hon alltid har varit en fantastisk mamma. Jag är tacksam för att just hon är min mamma och tacksam för vår relation.
Vi firar med elitloppet.😉
Men först kaffe och motion.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 180
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 347
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
71 017
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp