Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi kollar ifatt Sveriges mästerkock :)
Dottern ska lägga sig om en timme och jag ska försöka sova tidigt även jag. Måste dock föna håret först så jag imorgon bitti kan locka det :)
 
Var sååå segt att gå upp imorse men jobbet gick bra, sen stallet :). Har ju tänkt rida i helgen när jag är ledig meen ville gärna rida lite idag med eftersom jag slutade 14 😄. Men eftersom hästen inte är direkt van att bli riden fem dagar på en vecka ville jag ta det lite lugnare; skrittade på långa tyglar och klättrade lite i en rätt brant backe 😊. Var bara ute i en halvtimme; ja jag är rätt petig (rädd om!) med min häst 😊. Var så skönt att lyckas bara vara i nuet och njuta av att bäras fram på hästryggen 😍.

Julgranen har åkt ut, jag och sambon soffhänger och hankatten ligger framför braskaminen 😍.
 
Har bytt vatten i akvarierna och ska mata nudlarna innan det är dags attt plantera om tomater. :)

Egentligen försöker jag bara hålla mig upptagen med annat än typ youtube för att audioboken är så spännande och jag vill fortsätta lyssna.
Läsa och skriva lite på Buke går bra samtidigt. :D
 
Fan, har nog aldrig mått så dåligt eller känt med så ledsen som ikväll/ inatt, och då inkluderar jag dödsfall inom familjen, sjukdomsbesked (eget och andras), olika uppbrott och misslyckanden Eller att jag har upplevt samtliga inom en relativ näraliggande period, påverkar säkert. Det suger iaf. Vill dock prata öppet om det för mkt, men om nån är nyfiken på vad som har hänt så skicka ett PM. Uh, skulle behöva ett miljöombyte :(
 
Fan, har nog aldrig mått så dåligt eller känt med så ledsen som ikväll/ inatt, och då inkluderar jag dödsfall inom familjen, sjukdomsbesked (eget och andras), olika uppbrott och misslyckanden Eller att jag har upplevt samtliga inom en relativ näraliggande period, påverkar säkert. Det suger iaf. Vill dock prata öppet om det för mkt, men om nån är nyfiken på vad som har hänt så skicka ett PM. Uh, skulle behöva ett miljöombyte :(

Det är sent. Jättesent. Kanske lite te eller något och försöka sova några timmar? :heart
 
Måste ha nåt hemma med
Jag äter ju inte ute direkt
Jag äter på jobbet sen blir det en macka eller två hemma

Om du äter mat på jobbet, skulle jag säga att det inte är någon katastrof att äta ett par mackor hemma på kvällen istället för mat. Så länge du blir mätt åtminstone.

För mig är det lätt att hamna i att äta "skräp", tex choklad, istället när jag inte orkar (har svårt med ätandet när jag har dåliga dagar - ingen ätstörning men utmattningssyndrom..). Inte så himla lyckat i längden.. En macka vore klart bättre!
 
Fan, har nog aldrig mått så dåligt eller känt med så ledsen som ikväll/ inatt, och då inkluderar jag dödsfall inom familjen, sjukdomsbesked (eget och andras), olika uppbrott och misslyckanden Eller att jag har upplevt samtliga inom en relativ näraliggande period, påverkar säkert. Det suger iaf. Vill dock prata öppet om det för mkt, men om nån är nyfiken på vad som har hänt så skicka ett PM. Uh, skulle behöva ett miljöombyte :(

Det är tufft när allt skräp kommer tätt inpå :( Hoppas du fick sova lite iaf :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
790
· Visningar
41 662
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 967
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 299
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 684
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp