Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok nu har jag någon kul typ från algeriet som spammar min jobbtelefon med samtal och lägger på så fort jag svarat. Oerhört irriterande, jag som precis börjat slappna av här inne i värmen och tystnaden på IT.
Jag undrar vad hen vill. En jätteblyg Algerisk person? Gammal student som är sur på mig? Vanligt bedrägeri? En student som vill bli antagen och därmed spamringer så ingen annan kan ringa in och fråga om antagning? En terrorist som försöker ringa till en såndår bombtelefon men som har fått fel nummer?
Tankarna blir mer och mer konspiratoriska :D
 
Lång sovmorgon följt av pannkaksfrukost och promenad. Betydligt tristare väder än igår dock :(
Därefter fixade jag och dottern stallet och nu är hon på simträning och jag på gymmet.
Hennes schema är rätt späckat nu med friidrott på tisdagar, simning torsdag och söndag samt ridning så många dagar som möjligt :)
 
Så jäkla chokladsugen! Ligger två st 200 grams chokladkakor i skafferiet 🙈 Plus att dottern har en påse med smågodis som hon fick igår för att kanske lura igång lite matlust. Men jag har lovat mig själv att inte öppna chokladkakorna förrän i morgon.....
Är imponerad. Jag hade kanske klarat att hålla mig borta i 2 sekunder :D För övrigt har jag varit chokladsugen sedan 10 i morse, men är på jobbet och här finns ingen choklad :arghh:
 
Är imponerad. Jag hade kanske klarat att hålla mig borta i 2 sekunder :D För övrigt har jag varit chokladsugen sedan 10 i morse, men är på jobbet och här finns ingen choklad :arghh:

Jag har världens sämsta karaktär vanligtvis och maken är inte ett dugg bättre. Så det har blivit lite som en tävling oss emellan vem som är absolut sämst och öppnar choklad först och därmed är förloraren :p
 
Ska precis trycka i mig denna anrättning:

9D3D1F1F-0ECC-4550-B712-A4696F223997.jpeg
 
Skönt besök hos naprapaten idag. Hela ryggen var stel och fick sig en ordentlig genomgång. Nu har jag fått förbud att lyfta tungt tills imorgon - inte mig emot..... ;) Fick även testa akupunktur för första gången. Intressant. Och spännande att hon satte tre nålar i armen utan att det kändes NÅGONTING - sa jag att hon är bra på alla sätt :eek::love: ?!
 
Ligger i soffan och väntar på att sambo och hund ska komma hem igen så vi kan äta och sen ta ett varmt bad. Är så sjukt hungrig och har ont i huvudet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 168
· Visningar
63 455
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 793
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 072
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 824
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp