Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får göra som min maffia-granne. Ryck plåtarna och parkera enligt din egen lag 😅😅😅

Det känns lite drastiskt - men lockande. Nu är det andra gången som jag har fått parkeringsböter på jobbet för att parkeringsautomaten trasslar. Visserligen i kombination med att jag inte har tittar noga på vad det står att jag betalar för. Men det är så surt att få parkeringsböter när man faktiskt har köpt en parkeringsbiljett.
 
sitter hemma hos mamma . Hon har haft skitkul och rycka av mina plåster på magen , den ena sätt lite långt ner på mig
 
Rensat bland ungarnas vinterkläder. En den ska ges bort till deras kusiner och jag är rädd att vi kommer behöva köpa en del nytt till iaf yngsta dottern som växt som ogräs sen i vintras :cautious:
 
Jag har en mycket bättre läkare. :love: Jag meddelade att jag behövde intyg och hon svarar att hon fixat det.

Värre med ögonmottagningen. DE krånglar. Men det är ändå milt i jämförelse med ditt trasslande.

Läkaren är sista problemet. Det är ögon som jag varit på och måste gå till igen. 2 besök hos dom och 1 hos läkaren som jag för övrigt gillar skarpt. :D
 
Tittar ikapp på gårddagens dressyr från EM. Har målat hus (eller snarare gjort allt tråkigt förarbete innan målningen) hela dagen så inte hunnit se någonting idag
 
Tycker synd om mig själv. Varit och satt i implantat idag, vilket kostade ett antal tusenlappar, dessutom behöver tandis bedöva och skära bort tandkött som växt över skruvhålet. Så nu har jag ont och har inte ätit på hela dagen. Försöker hålla modet och bs uppe med hjälp av iste. Det går sådär. Något måste ätas.

Jag är en sån jäkla mes över smärta.
 
WOOOOPS momsen skulle varit deklarerad igår :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: Jag är normalt skitnoga med det! Nu är den inlämnad iaf......
FAN!

Har nu lagt ner alla ideella uppdrag. Nu ska jag fokusera på mig och mitt och citerar en gammal chef, skit ska skit ha och man får det man jobbar för när det kommer till en viss rasförening.
 
Precis kollat klart dressyren. Bums i säng för imorgon blir det jobbintervju i Malmö.. ett jobb jag känner halvt för, men första som hört av sig så får man inget annat. Jobbet är i Öind, vilket är bra, men en län som ligger 6000 under min lärarlön.
Men ett jobb som inte kräver mer än gymnasieutbildning VS 4 års högskola så ändå okej lön, antar jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 647
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 262
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 571
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 284
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp