Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är slapp och slö idag. Får inget gjort. Fryser dessutom.

Borde - gå ut och göra upp en brasa, dammsuga övervåningen, täcka möblerna i vardagsrummet nu när katterna börjar vistas inne igen. Rödfärga lilla tvättstugan vid bäcken, bara in resten av veden och lusläsa nätet på jakt för jobb.

Men jag slötittar på play istället.

Jag gillade ditt sista val. Hade jag lätt också gjort :D
 
Måste faktiskt akut skriva ett inlägg nu för skulle hämta posten och kommer in med dessa:

D36135AA-82D6-4B01-BF36-2CF9256E2F66.jpeg


Hann knappt gå in några meter i skogen och dessa fullständigt exploderar överallt!

Korgen räckte inte ens till och blev full på några minuter!
 
Växlar mellan att sova och vara understimulerad. Försöker jag göra ngt orkar jag inte. Men det är ändå trööökigt att vara sjuk. Och jag har ont överallt. Känner mig inte på topp direkt.
Inte fattat varför min axel börjat göra ont och småhoppa lite. Jag drog ju den ur led för några år sen. Nu inser jag att det inte var så smart att putta allt jag orkar med den armen när jag är så otränad. Antar att jag får börja rehabträna den igen.👎
Ska lyssna lite på bok och vila vidare med vovvi som mössa. Bästa sjuksystern! Iaf någon som älskar att jag är sjuk och kan mysa med henne hela dagarna. :laugh:
 
*Nästa drag är personer i föreningen som ylar om "jag har inte fått mail om årsmötet!", varför har ni inte frågat mig personligen, jag har inte fått någon fråga om jag kan tänka mig att vara med i styrelsen och vilken post" och som påstår att det är "fult gjort" av interimsstyrelsen (vars ENDA uppgift är att utlysa årsmöte för att få till en styrelse. Och som fått noll respons på allmänna och specifika förfrågningar)

*fortsätter äta popcorn*
 
Jag ska gå ut och koppla bil och släp. Och byta hö i hönätet. Utställning imorgon om fröken behagar låta sig infångas vill säga.

Men har fastnat lite i soffan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 714
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 301
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 471
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 678
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp