Bukefalos 28 år!

Vårföräldrar 2019 - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur mår ni gravidisar?

Jag har fått sova flera timmar inatt o känner mig så mycket bättre även om jag nog skulle behöva ett gäng till.

Mjölken har runnit till rejält och jag vaknade i en mindre sjö pga att jag legat på ena bröstet...

Lillebror verkar redan känna av lite magknip. Han började plötsligt låta väldigt mycket mer. Knorra, stånka och stöna och ibland störtgråta. Inte lätt med alldeles omogna tarmar :( man tycker så synd om dom!
 
Tror jag har någon vårdepression light, svårt att sätta fingret på vad det är men går runt med ett vemod i kroppen hela tiden. Gråter över allt, min sambo skulle muntra upp mig och bäddade in oss i filtar i soffan och slog på en mysig naturdokumentär. Our planet. Han fick bryta efter några minuter eftersom jag hulkgrät så snoret rann när 🙄

Bebis verkar ha det bra i magen i alla fall, bökar runt som en liten gris på kvällarna. Vecka 37 nu så det närmar sig :nailbiting::love: Sist vi kollade var huvudet ner och rumpan upp, så nu håller jag tummarna för att hon stannar där.

Går och tänker att allt kommer kännas bättre när hon är ute och vi kan starta familjelivet, vilket kanske är en smula naivt? Samtidigt mår jag verkligen inte så dåligt att jag tror att jag behöver hjälp, men ska nämna det för BM nästa besök ändå tror jag
 
Hur mår ni gravidisar?

Jag har fått sova flera timmar inatt o känner mig så mycket bättre även om jag nog skulle behöva ett gäng till.

Mjölken har runnit till rejält och jag vaknade i en mindre sjö pga att jag legat på ena bröstet...

Lillebror verkar redan känna av lite magknip. Han började plötsligt låta väldigt mycket mer. Knorra, stånka och stöna och ibland störtgråta. Inte lätt med alldeles omogna tarmar :( man tycker så synd om dom!

V 39 idag och jag längtar!!! ...och är livrädd. Ibland känner jag mig superredo, sen blir jag lite panisk. Allt verkar bra med bebis. Sista besöket hos BM imorgon. Hoppas hoppas att jag inte går över. Min man längtar massor. Pratar mycket med bebis.

Jag nojar väldigt, väldigt mycket över att bebis ska dö i magen. Varje gång jag är uppe och kissar på natten måste jag ligga vaken tills jag känner tydliga rörelser. Gör att det blir väldigt dålig kvalitet på sömnen. Vaknar sen tidigt och kan inte somna om. Vi såg Roma för några veckor sen (fantastisk film, men med en hemsk förlossningsscen) och bröt ihop helt. Borde komma med en varning till gravida :p

Fysiskt mår jag fortfarande bra. Går en timma om dagen. Fått en del sammandragningar som slutat med grym "mensvärk", så jag hoppas att det betyder att det är på gång! Hur vet man när det är en "riktig" värk? Annat än att det gör ont såklart
 
V 39 idag och jag längtar!!! ...och är livrädd. Ibland känner jag mig superredo, sen blir jag lite panisk. Allt verkar bra med bebis. Sista besöket hos BM imorgon. Hoppas hoppas att jag inte går över. Min man längtar massor. Pratar mycket med bebis.

Jag nojar väldigt, väldigt mycket över att bebis ska dö i magen. Varje gång jag är uppe och kissar på natten måste jag ligga vaken tills jag känner tydliga rörelser. Gör att det blir väldigt dålig kvalitet på sömnen. Vaknar sen tidigt och kan inte somna om. Vi såg Roma för några veckor sen (fantastisk film, men med en hemsk förlossningsscen) och bröt ihop helt. Borde komma med en varning till gravida :p

Fysiskt mår jag fortfarande bra. Går en timma om dagen. Fått en del sammandragningar som slutat med grym "mensvärk", så jag hoppas att det betyder att det är på gång! Hur vet man när det är en "riktig" värk? Annat än att det gör ont såklart
Jag tror ffa att man märker det på regelbundenheten. Att de kommer med jämna mellanrum och inte slutar utan snarare kommer tätare och tätare. Mina har också varit kraftigare och liksom involverat hela kroppen mer än livmodern men det blir ju tydligare ju längre man kommer i förloppet.

Mina har direkt gjort rätt mkt ondare än förvärkar men jag tror att det hänger ihop med att mitt vatten gått tidigt. Annars tror jag det kan börja som förvärkar och bli kraftigare efter hand. Vattenavgång brukar medföra mer tryck och smärtsammare värkar.
 
Jag har 10 dagar kvar till Bf och det är som att ha gått in i någon sorts dvala. Jag är så himla trött 😏 blev sjuk för en vecka sen med feber och förkylning och tänkte att föder jag nu kommer jag aldrig klara detta, orken fanns liksom inte. Nu börjar jag komma tillbaka men är så himla trött jämt.
Jobbar 3 dagar till sen får han gärna komma så fort som möjligt 😁
Är jättespänd och förväntansfull för hur det kommer kännas när allt drar igång med värkar osv.
 
Tror jag har någon vårdepression light, svårt att sätta fingret på vad det är men går runt med ett vemod i kroppen hela tiden. Gråter över allt, min sambo skulle muntra upp mig och bäddade in oss i filtar i soffan och slog på en mysig naturdokumentär. Our planet. Han fick bryta efter några minuter eftersom jag hulkgrät så snoret rann när 🙄

Bebis verkar ha det bra i magen i alla fall, bökar runt som en liten gris på kvällarna. Vecka 37 nu så det närmar sig :nailbiting::love: Sist vi kollade var huvudet ner och rumpan upp, så nu håller jag tummarna för att hon stannar där.

Går och tänker att allt kommer kännas bättre när hon är ute och vi kan starta familjelivet, vilket kanske är en smula naivt? Samtidigt mår jag verkligen inte så dåligt att jag tror att jag behöver hjälp, men ska nämna det för BM nästa besök ändå tror jag
Förhoppningsvis så mår du bättre när bebis är ute! Men det kan nog vara bra att ha i bakhuvudet att man kanske inte är på topp varken mentalt eller fysiskt efter födseln. Sk babyblues är enormt vanligt och de känslorna kan verkligen svepa omkull en. Jag grät nog dagligen - ibland åtskilliga gånger - för allt och inget från det att bebisen var någon dag fram tills förra helgen typ (hon blev 3 v i torsdags). Nu börjar det kännas lite stabilare, tror jag... men när man dessutom får första barnet så genomgår ju livet en stor förändring när barnet föds och även om man väntat och längtat så kan det kännas tufft på många sätt i början. Det kan nog absolut vara bra att nämna det för BM. :)
 
Hur mår ni gravidisar?

Jag har fått sova flera timmar inatt o känner mig så mycket bättre även om jag nog skulle behöva ett gäng till.

Mjölken har runnit till rejält och jag vaknade i en mindre sjö pga att jag legat på ena bröstet...

Lillebror verkar redan känna av lite magknip. Han började plötsligt låta väldigt mycket mer. Knorra, stånka och stöna och ibland störtgråta. Inte lätt med alldeles omogna tarmar :( man tycker så synd om dom!

Så skönt med lite sömn! Tänk så bra det vore om man kunde ge bort några timmar sömn till någon annan i lite mer nöd. Plötsligt kunde man känna sig lite piggare och så kunde man få ett pling i telefonen där det stod "Grattis, någon har satt in fyra timmars sömn på din sömnbank föregående natt."

Fy så hemskt det är att se att någon inte mår bra men inte kunna hjälpa till. :( Hoppas det blir bättre väldigt snart med magknipet.

Den här gravidisen mår fortsatt bra. BF på torsdag! Det känns dock inte som att bebisen kommer att komma ut på länge då det känns som att absolut inget pekar åt det hållet. Allt är lugnt. Jag känner mig typ inte ens gravid längre. Jag har vant mig med min stora mage och av att vara andfådd och har inte nämnvärt ont någonstans.

Det märks att bebisen inte har så mycket plats där inne för rörelserna är inte så stora och kraftiga utan mer svepande. Nu började han hicka. :D Hickar de mycket även när de kommit ut?

Igår var jag på IKEA och handlade lite förvaring till blöjbyten och kläder och annat så nu känns det som vi har lite mer ordning. Och så tvättar vi alla miljontals bebiskläder vi fått begagnat. Tanken på att bli förälder börjar väl kännas lite mer mogen. Jag har dock pendlande tankar om förlossningen, ibland är jag pepp och ibland tänker jag att det gärna får dröja några veckor eller månader till...

Jag fick höra att man nu från början av april vill sätta igång förlossningen om man går en vecka över BF istället för vid två veckor efter BF här. Det stressar mig lite. Jag vill inte bli igångsatt. Jag har sista bokade barmorskebesöket på onsdag, får se vad hon säger då.
 
Så skönt med lite sömn! Tänk så bra det vore om man kunde ge bort några timmar sömn till någon annan i lite mer nöd. Plötsligt kunde man känna sig lite piggare och så kunde man få ett pling i telefonen där det stod "Grattis, någon har satt in fyra timmars sömn på din sömnbank föregående natt."

Fy så hemskt det är att se att någon inte mår bra men inte kunna hjälpa till. :( Hoppas det blir bättre väldigt snart med magknipet.

Den här gravidisen mår fortsatt bra. BF på torsdag! Det känns dock inte som att bebisen kommer att komma ut på länge då det känns som att absolut inget pekar åt det hållet. Allt är lugnt. Jag känner mig typ inte ens gravid längre. Jag har vant mig med min stora mage och av att vara andfådd och har inte nämnvärt ont någonstans.

Det märks att bebisen inte har så mycket plats där inne för rörelserna är inte så stora och kraftiga utan mer svepande. Nu började han hicka. :D Hickar de mycket även när de kommit ut?

Igår var jag på IKEA och handlade lite förvaring till blöjbyten och kläder och annat så nu känns det som vi har lite mer ordning. Och så tvättar vi alla miljontals bebiskläder vi fått begagnat. Tanken på att bli förälder börjar väl kännas lite mer mogen. Jag har dock pendlande tankar om förlossningen, ibland är jag pepp och ibland tänker jag att det gärna får dröja några veckor eller månader till...

Jag fick höra att man nu från början av april vill sätta igång förlossningen om man går en vecka över BF istället för vid två veckor efter BF här. Det stressar mig lite. Jag vill inte bli igångsatt. Jag har sista bokade barmorskebesöket på onsdag, får se vad hon säger då.

Min lille kille hickade massor även som nyfödd :D

(Ja jag följer er här i tråden nu för det är så spännande med alla förlossningar :love:, GRATTIS till alla som fått hittills och LYCKA TILL till alla som har sitt framför sig!)
 
Så skönt med lite sömn! Tänk så bra det vore om man kunde ge bort några timmar sömn till någon annan i lite mer nöd. Plötsligt kunde man känna sig lite piggare och så kunde man få ett pling i telefonen där det stod "Grattis, någon har satt in fyra timmars sömn på din sömnbank föregående natt."

Fy så hemskt det är att se att någon inte mår bra men inte kunna hjälpa till. :( Hoppas det blir bättre väldigt snart med magknipet.

Den här gravidisen mår fortsatt bra. BF på torsdag! Det känns dock inte som att bebisen kommer att komma ut på länge då det känns som att absolut inget pekar åt det hållet. Allt är lugnt. Jag känner mig typ inte ens gravid längre. Jag har vant mig med min stora mage och av att vara andfådd och har inte nämnvärt ont någonstans.

Det märks att bebisen inte har så mycket plats där inne för rörelserna är inte så stora och kraftiga utan mer svepande. Nu började han hicka. :D Hickar de mycket även när de kommit ut?

Igår var jag på IKEA och handlade lite förvaring till blöjbyten och kläder och annat så nu känns det som vi har lite mer ordning. Och så tvättar vi alla miljontals bebiskläder vi fått begagnat. Tanken på att bli förälder börjar väl kännas lite mer mogen. Jag har dock pendlande tankar om förlossningen, ibland är jag pepp och ibland tänker jag att det gärna får dröja några veckor eller månader till...

Jag fick höra att man nu från början av april vill sätta igång förlossningen om man går en vecka över BF istället för vid två veckor efter BF här. Det stressar mig lite. Jag vill inte bli igångsatt. Jag har sista bokade barmorskebesöket på onsdag, får se vad hon säger då.
Nora hickar massor fortfarande! 4 veckor inatt.
 
Oj va jag nojar nu.
9 dagar kvar till Bf.

Blev sjuk i feber i onsdags med en rejäl förkylning. Ingen feber sen i fredags men så otroligt trött. Skulle ha kunnat sova igenom hela helgen utan problem. Känner mig hängig och allmänt låg. Är så täppt i näsan men det kommer ingenting när jag snyter mig, men kan knappt andas alls genom näsan och det har resulterat i att jag är så torr i munnen/halsen.
Igår hade jag sammandragningar och en del mycket kraftiga och sen kändes det som att det liksom "sved" till på sidan av naveln.
Är detta normalt? :confused:
 
Igår blev Angelo en månad gammal.
Det är nästan läskigt hur fort tiden har gått!

Lillen mår prima. Han hade i förra veckan gått upp strax över 700 g från födelsevikten, och vuxit 4 cm, så nu är han 52 cm lång och väger 3700 g.

Allt rullar på för oss.
Amningen fungerar, även fast vi under en period tilläggsmatade honom med ersättning en gång varje kväll då han bara var missnöjd och det inte fanns någon mjölk kvar. Men nu har produktionen ökat, så nu kör vi på endast amning igen.

Jag känner mig nästan helt återställd efter snittet, även fast jag känner av området runt snittet om jag har rört mig lite väl mycket under dagen.

Psykiskt är det fortfarande inte så bra, men mycket med hjälp av stöttning från er så har jag nu sökt hjälp. Så tack för ert stöd :heart


Jag följer tråden för fullt i tysthet, och håller tummarna för att det börjar ploppa ut många bebisar snart, och att era förlossningar går bra!


Bifogar även en bild på lille skrutten från igår när han blev en månad :heart
 

Bifogade filer

  • 8C3B5DA3-AC95-4B68-A177-CB680DAE22B4.jpeg
    8C3B5DA3-AC95-4B68-A177-CB680DAE22B4.jpeg
    260,3 KB · Visningar: 72
Igår blev Angelo en månad gammal.
Det är nästan läskigt hur fort tiden har gått!

Lillen mår prima. Han hade i förra veckan gått upp strax över 700 g från födelsevikten, och vuxit 4 cm, så nu är han 52 cm lång och väger 3700 g.

Allt rullar på för oss.
Amningen fungerar, även fast vi under en period tilläggsmatade honom med ersättning en gång varje kväll då han bara var missnöjd och det inte fanns någon mjölk kvar. Men nu har produktionen ökat, så nu kör vi på endast amning igen.

Jag känner mig nästan helt återställd efter snittet, även fast jag känner av området runt snittet om jag har rört mig lite väl mycket under dagen.

Psykiskt är det fortfarande inte så bra, men mycket med hjälp av stöttning från er så har jag nu sökt hjälp. Så tack för ert stöd :heart


Jag följer tråden för fullt i tysthet, och håller tummarna för att det börjar ploppa ut många bebisar snart, och att era förlossningar går bra!


Bifogar även en bild på lille skrutten från igår när han blev en månad :heart
Men så mycket hår :love: skönt att amningen funkar, och vad bra att du sökt hjälp!
 
Hur mår ni gravidisar?

Jag har fått sova flera timmar inatt o känner mig så mycket bättre även om jag nog skulle behöva ett gäng till.

Mjölken har runnit till rejält och jag vaknade i en mindre sjö pga att jag legat på ena bröstet...

Lillebror verkar redan känna av lite magknip. Han började plötsligt låta väldigt mycket mer. Knorra, stånka och stöna och ibland störtgråta. Inte lätt med alldeles omogna tarmar :( man tycker så synd om dom!

Vad skönt med lite sömn! :love:

Den här gravidisen mår oförskämt bra och just nu skulle jag kunna tänka mig att vara gravid typ hur länge som helst till. Känner mig extremt otymplig dock, men det vägs upp av att bebis rör sig massor och att jag just nu blir glad bara av att titta på magen typ :laugh: 34 dagar till BF och det känns helt klart trevligare att ha kvar bebis i magen än att tänka på att hen ska ut :crazy:

Var hos BM i morse och bebis ligger så fint med huvudet ned och är bara lite lätt ruckbar, allting lät bra när vi lyssnade och magen följer sin kurva, så det är ju skönt! :heart Tog en lite längre tur med hästen igår, vi var ute i 2 timmar i skogen och så länge har jag nog inte varit ute sen innan det frös på i höstas typ, så nu fick jag verkligen inse att magen består av väldigt stor del bebis och väldigt liten del magmuskler :idea::o:rofl:
 
Igår blev Angelo en månad gammal.
Det är nästan läskigt hur fort tiden har gått!

Lillen mår prima. Han hade i förra veckan gått upp strax över 700 g från födelsevikten, och vuxit 4 cm, så nu är han 52 cm lång och väger 3700 g.

Allt rullar på för oss.
Amningen fungerar, även fast vi under en period tilläggsmatade honom med ersättning en gång varje kväll då han bara var missnöjd och det inte fanns någon mjölk kvar. Men nu har produktionen ökat, så nu kör vi på endast amning igen.

Jag känner mig nästan helt återställd efter snittet, även fast jag känner av området runt snittet om jag har rört mig lite väl mycket under dagen.

Psykiskt är det fortfarande inte så bra, men mycket med hjälp av stöttning från er så har jag nu sökt hjälp. Så tack för ert stöd :heart


Jag följer tråden för fullt i tysthet, och håller tummarna för att det börjar ploppa ut många bebisar snart, och att era förlossningar går bra!


Bifogar även en bild på lille skrutten från igår när han blev en månad :heart

Gud så söt! :love: Det känns nästan overkligt att vi ens kommit så långt att de första bebisarna i tråden börjat titta ut, så det är svårt att fatta att de redan är så stora :nailbiting:

Hoppas du får bra hjälp :heart
 
Allt flyter på här med, börjar sakta hitta rutiner i vardagen som mamma till 4/fyrbarnsfamilj. Syskonen är på det stora hela positiva men visst gnisslas det ibland om att jag minsann baaara bryr mig om bebisen. Inte sant såklart men en liten och helammad bebis är ju oundvikligen mycket hos mamman och det får de ju på nåt sätt bara köpa. Amningen gör tack och lov inte så ont längre (första 2 veckorna drygt var hemska) och hon ökar fint i vikt. :love:

Nu väntar vi bara på den nya bilen så den transportmässiga delen av fyrbarnslivet blir lite smidigare. Det har blivit en massa strul runt leveransen av den så vi får vänta ett par veckor till...

Sen har alla syskon varit förkylda i varierande grad, tom sambon som aldrig får samma virus som vi vanliga dödliga låg med feberkänningar och halsont två dagar i veckan :crazy: men nu mår alla bra igen så vi hoppas hoppas att Ellen (och jag) slipper undan smittan. BVC-sköterskan sa att det varit en väldigt tuff förkylningsvinter och tyckte det var klokt att hålla storasyster hemma från förskolan, där det dessutom går magsjuka för fullt nu igen så det är ett lätt val att köra på ett tag till med storasyster hemma. Hon säger ibland att hon saknar dagis men är på det stora hela så nöjd hemma att det inte är några bekymmer.
 
Var hos BM idag allt var ytterst normalt och barnet så gott som fixerat. 3 veckor till BF.

Nu börjar kroppen protestera, känner av lite foglossning. Framförallt efter jag har suttit ner och sen ska gå. Hoppas det inte blir så mycket värre de närmaste veckorna. Ogillar starkt att vara såhär begränsad fysiskt. Fick delvis sitta och titta på när andra "jobbade" fysiskt i helgen. Kände mig som världens latmask.

Är lite konfunderad över föräldraledighetsansökningarna nu. Eftersom avtalet med facket om våra nya löner ännu inte är påskrivet skickade jag nu in ansökan till FK med min gamla lön. Hoppas det går lätt att uppdatera lönen sen för det är rätt stor skillnad för min del. Såg efter jag skickat att ett årtal blev fel, hoppas det inte gör någon större skada, det var bland de uppgifter som iaf ska uppdateras när nya lönen är "klar".

Sen valde administratören på jobbet att avslå min ansökan om FL i maj som jag var tvungen att göra igen eftersom hon hade tagit bort den jag gjort tidigare när jag bad att hon skulle ändra min ansökta FL så jag kunde söka om semester i juni. Väntar på svar från henne just nu. Nu är det ju eg. för sent att ansöka om FL i maj men jag gjorde det första gången redan i februari. Men har svårt att se att de kan neka mig FL eftersom det är då barnet kommer födas. Det de ev. kan invända mot är att jag tar semester mitt i föräldraledigheten, det är ju för att min man ska kunna vara föräldraledig stora delar av juni. De har dock godkänt min semesteransökan.

Sen ska jag klura ut hur man ser till att få föräldrapenningstillägget från jobbet. Det finns liksom ingen enkel guide trots att jag jobbar på ett mycket stor arbetsplats. Mycket administration när man ska bli förälder tydligen...
 
Jag mar rätt bra, visst det är tungt men jag känner mig ända hyfsat pigg och har inte mer ont än tidigare i graviditeten. Hade mkt förvärkar som kändes rätt rejält förra veckan men det har lugnat ner sig igen.

Trean fick halfluss förra veckan men är nu frisk igen. I lördags fick fyran hög feber sa vi var hos läkaren idag för att kolla sa att storasyster inte smittat henne men hals, lungor och öron sag bra ut sa hon har nog akt pa ngt annat virus. Hoppas ingen mer blir sjuk nu och att alla haller sig friska. Nu har vi pasklov, skönt att slippa ha ngr tider att passa.

Imorgon är det 3 veckor kvar och allt praktiskt är förberett, nu saknas bara den mentala biten. Gravidteten har gatt sa fort sa jag har inte riktigt hängt med mentalt med känns det som.
 
Jag har följt tråden hittills mest i tysthet, men uppdaterar lite ändå nu. :o
Är nu i v 38. Har haft en bra graviditet och mått i princip som vanligt, fast med mycket sammandragningar mot slutet.
Med en del stress på jobbet och lite mkt renovering hemma så började det kännas lite tufft i form av magkatarr och förvärkar. Blev sjukskriven sista 11 arbetspassen. Magen har växt snålt och nu har jag gjort två viktskattningar, senast en i dag som visade -27%. Tycker det känns jobbigt.:(
Bebisen är dock aktiv i magen, men ändrar det sig måste jag såklart söka mig till förlossningen.
Har inbokade besök på spec-mvc för extra ctg, flödesmätning och viktskattning framöver och sedan ställningstagande om ev igångsättning.
Usch hoppas inte på igångsättning, men om bebisen behöver komma ut så är det ju bara så. Vi får se helt enkelt!
Längtar ju galet mycket efter att träffa den lilla krabaten nu när det börjar födas bebisar i denna tråden :heart
 
Var hos BM idag allt var ytterst normalt och barnet så gott som fixerat. 3 veckor till BF.

Nu börjar kroppen protestera, känner av lite foglossning. Framförallt efter jag har suttit ner och sen ska gå. Hoppas det inte blir så mycket värre de närmaste veckorna. Ogillar starkt att vara såhär begränsad fysiskt. Fick delvis sitta och titta på när andra "jobbade" fysiskt i helgen. Kände mig som världens latmask.

Är lite konfunderad över föräldraledighetsansökningarna nu. Eftersom avtalet med facket om våra nya löner ännu inte är påskrivet skickade jag nu in ansökan till FK med min gamla lön. Hoppas det går lätt att uppdatera lönen sen för det är rätt stor skillnad för min del. Såg efter jag skickat att ett årtal blev fel, hoppas det inte gör någon större skada, det var bland de uppgifter som iaf ska uppdateras när nya lönen är "klar".

Sen valde administratören på jobbet att avslå min ansökan om FL i maj som jag var tvungen att göra igen eftersom hon hade tagit bort den jag gjort tidigare när jag bad att hon skulle ändra min ansökta FL så jag kunde söka om semester i juni. Väntar på svar från henne just nu. Nu är det ju eg. för sent att ansöka om FL i maj men jag gjorde det första gången redan i februari. Men har svårt att se att de kan neka mig FL eftersom det är då barnet kommer födas. Det de ev. kan invända mot är att jag tar semester mitt i föräldraledigheten, det är ju för att min man ska kunna vara föräldraledig stora delar av juni. De har dock godkänt min semesteransökan.

Sen ska jag klura ut hur man ser till att få föräldrapenningstillägget från jobbet. Det finns liksom ingen enkel guide trots att jag jobbar på ett mycket stor arbetsplats. Mycket administration när man ska bli förälder tydligen...
Hmm tror inte de kan avslå din ansökan om fl om den gjordes två månader innan den påbörjas så kan du styrka din ansökan i februari borde det inte vara några konstigheter. Märkligt agerande av administratören.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 393
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
43 550
Senast: BusBarro
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
26 464
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
92 526
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp