Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
Fritid Sigma 28-105 mm 1:3.8-5.6 UC Canon Lens Ef 28-80 mm 1:3.5-5.6 Canon 80-200mm jag är nybörjare på detta och undrar om dessa...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Oasis
·
Fritid Jag fick den här länken av en chattkompis. Coolt va? :laugh: A happy coincidence
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Nethril
·
Fritid Vi har en tvättmaskin hemma med ngra år på nacken och där tvätten börjar lukta lite halvskumt när man plockar ur den. Läste här på buke...
Svar
13
· Visningar
14 984
Fritid Någon här som pysslar med sådant?
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Haukur
·
Fritid Tänkte kolla om det finns några sykunniga här på buke som enkelt kan beskriva hur man syr en kjol steg för steg. Inget komplicerat...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: Snurrfian
·
C
Fritid Har funderat lite på att beställa ett Tamron 18-200 mm nästa vecka och använda som "semester/allroundobjektiv". Smidigt att resa lätt...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: tomten
·
Fritid har ni några tips på vad man kan ge i dop&bröllopsgåva? Har en silversmed i våran by som jag tänkte anlita.
Svar
2
· Visningar
719
Senast: snurran
·
Fritid Fånigt jag vet men det var kul:D jag gav upp vid 5 igår Sitter och spelar nu http://www.spela.se/spel_/Super-Babysitter.html
Svar
9
· Visningar
1 262
Senast: Poppinella
·
Fritid Upptäckte ett spel igår som jag själv blivit fäst vid. När man börjar spela får man en trädgård, den är ganska igenvuxen och har mycket...
Svar
1
· Visningar
1 442
Senast: Shando
·
Fritid Jag önskar mig en bakmaskin/köksmaskin. Har sett att K*tchen A*d har en snygg men priset är hutlöst. Någon som kan tipsa om en billigare...
Svar
2
· Visningar
2 913
Senast: EmelieR
·
Fritid Min cola läckte i väskan förut, i väskan fanns även min kamera, glömde sätta in kameran i skyddsväskan. Nu är linsen alldeles kladdig...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Jag vet inte om det ska ligga här eller på datorer, men jag testar här. :) Tänkte bara kolla om det är någon mer som spelar mycket...
Svar
3
· Visningar
1 084
Senast: Shenzi
·
Fritid Sitter här på jobbet och är fruktansvärt rastlös, håller på att börja grina omvartannat och känner mig alldeles konstig i kroppen. Nu...
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Gnarpis
·
H
Fritid Tja! Har försökt hitta saxofonnoter till Angel introt, men finner det helt omöjligt :( Vet du var man kan hitta dom? Letar efter...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Hogwartsexpressen
·
Fritid Det måste vara skillnad i hårdhet på vattnet här i Tyresö mot vattnet i Örebro då allt (trasor, svampar, kläder osv) blivit mjukare sen...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: MissFideli
·
Fritid mönster eller rättare sagt beskrivning hur man kan göra sådana här...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Ms Sally
·
E
Fritid Tjenare... Ska köpa presenter och har tänkt mig på att köpa plånböcker.. kanske 1-2 Har letat och letat och har hittat denna sida...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Eddantodo
·
S
Fritid Jag har lyckats brutit av själva saken som man trycker ned när man ska sätta på vindrutetorkarna på min pojkväns bil! :o Hur fixar man...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: cowgirl81
·
R
Fritid Hejhej Vi letar efter lämplig bil för att senare kunna köpa en boggiehästtransport. Har kollat runt lite på släpens totalvikter som...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: lil-sis
·
Fritid Vad finns igentligen i vetevärmare?? Ni vet såna "kuddar" man kan köpa och lägga in i micron så de blir varma?? Är det helt vanlig...
Svar
9
· Visningar
2 074
Senast: Warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp