Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vart kan man köpa det? De ska alltså vara så stora som vanliga sopsäckar, ca 125 liter.
Svar
1
· Visningar
1 477
Senast: Tjôta
·
Fritid Vi har en kombinerad kyl- och frys som följde med huset när vi köpte det för några år sedan. Även om den fortfarande fungerar, så är den...
Svar
7
· Visningar
2 131
Fritid Tänkte höra om det är någon utav er som testat Back on Track produkterna till oss människor? Jag är väldigt intresserad a att köpa en...
Svar
16
· Visningar
3 132
Senast: GotAsecret
·
Fritid Någon som kommer ihåg hur som blev beroende av det när en länk lades in här för några år sen? Kanske är det rent av någon stackare som...
2
Svar
25
· Visningar
4 510
Senast: Lenita
·
Fritid Har gjort några burkar jordgubbssylt idag, med bara bär och syltsocker. Hur länge kan man förvara sylten i kylskåpet? Någon som vet?
Svar
6
· Visningar
2 772
Senast: mimmipigg
·
Fritid Någon mer än jag här inne som spelat och känner till de klassiska spelen Monkey Island? Nu kommer iaf uppföljaren ( äntligen ):banana...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: Pigalle
·
Fritid Idag har jag äntligen köpt en ny kompaktkamera. Nu gäller det bara att använda den rätt, lättare sagt än gjort. Så vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Baka_kun
·
Fritid Hej. Jag håller på med ett lite roligt projekt, och behöver er bukares hjälp!! Jag behöver snygga (typ platta) band, snurrade "rep"...
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Tassetass
·
H
Fritid hejhej alla syande bukefalister ^^ Jag måste ha nytt tyg, men är inte beredd att lägga ut massa pengar på att köpa dyra märkestyger...
Svar
5
· Visningar
5 286
Senast: Nixehen
·
Fritid Igår lurade min kära vän in mig i en ny värld som jag länge har funderat på att undersöka dvs. släktforskningens värld. Jag är helt...
Svar
2
· Visningar
829
Fritid Är det någon här som använder sig av reflexskärm? Jag funderar på att köpa en, jag fotar främst hästar och tänkte att de kan vara bra...
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: Irenes
·
Fritid Jag sprang på raggsocksgarn i kul färger idag och tänkte ge mig på att sticka några par raggisar själv inför vintern - har inte stickat...
Svar
3
· Visningar
3 655
Senast: ameo
·
O
Fritid Har ni något tips om hur ja kan inreda dessa akvarier så de blir så snyggt som möjligt. Fiskar är inte valda ännu. detta är på...
2
Svar
26
· Visningar
5 509
Senast: MinIan
·
Fritid Är lite orolig över vattenbrunnen nu. Jag och sambon kolla nivån och de va 60-70cm vatten kvar. Nån som vet hur länge det räcker. Orolig...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: cowgirl81
·
H
Fritid Jag har funderat en del ang det här med att köpa bil från Tyskland. Ganska många som gör det från hela europa, så det borde väl vara...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Hast-hund
·
Fritid Och jag som inte ens tycker om ordvitsar. :crazy: Det måste väl finnas i alla fall några här på Buke som syr? Kläder, kuddöverdrag...
2
Svar
22
· Visningar
3 746
Senast: Buttercup
·
Fritid Är inne på att köpa en systemkamera, är just nu mest inne på en Nikon D60 eller D80, ev 90. Hur mycket skiljer det? Och vad bör man...
Svar
19
· Visningar
1 393
Senast: Irenes
·
Fritid Min häst har sedan tidiga våren börjat få mer skav. Jag funderar om det kan bero på tvätt- och sköljmedlen jag använder. Det är nåt...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Jezzie
·
  • Låst
Fritid Bu eller bä? Jag har inte lyckats testa det än, trots att jag har spelet.. har dock ingen bra dator visade det sig.. så nu måste jag...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Shando
·
Fritid Vad tycker ni om denna kameran?? HUr är den jämfört med exempelvis Nikon D40 el D60? Positivt? Negativt?
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Irenes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp