Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Nu har jag inte sett något resultat utav eran kreativitet på länge så nu startar jag en egen tråd och hoppas på att fler hänger på. Här...
Svar
12
· Visningar
1 217
Fritid Hur många av er är medlem där? Jag vill spela mot någon :D NU :p
2 3
Svar
55
· Visningar
4 144
Senast: Indiv
·
Fritid Jag håller på att göra ett rum till fotostudio. Har köpt ett stativ som det går att hänga en bakgrund på, 160 cm lång. Men jag skulle...
Svar
4
· Visningar
2 802
Senast: Prosit
·
Fritid Jag har fått en gammal symaskin,dock ej så gammal att den sys med tramppedal:D.. Men den har nog några år på nacken och ser helt...
Svar
7
· Visningar
3 485
Senast: Luff
·
Fritid Någon som håller på med det? Försöker lära mig att göra ett armband nu men går sådär:p
Svar
3
· Visningar
836
Fritid Jag är så sugen på att börja pyssla lite och var på Panduro häromdagen för att inhandla lite material. Men när jag stod där blev jag...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Mitten
·
Fritid Hmm, antar att den tråden hör hemma här, annars kanske någon snäll moderator vill flytta den rätt :D Jag har en Golf från -96 som är...
Svar
18
· Visningar
27 482
Senast: Stalker
·
Fritid Isak har ett får från Island. Gjort av fårull som han har kräkts på. Går det att köra i maskin? finns ju handtvätt-30gr. Vi vet...
Svar
3
· Visningar
2 494
Senast: Mirre
·
S
Fritid Hej! Jag ska köpa en Sony A300 och hade tänkt köpa ett Tamron 18-200mm f3,6-6,3 objektiv till. Men det går tydligen inte att få...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Red_Chili
·
Fritid Hej. Jag har rättså letat efter en speciell skulptur ut kollektionen "blå folket" det var 1-2 år sedan dem slutade säljas så har mest...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: Buttercup
·
Fritid Vad säger ni som kan? Jag vill ha en kamera för "hobbybruk", tex ta kort på hästar i rörelse och på fester med kanske lite sämre...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Equilina
·
Fritid Lilltösen fick en Fun real cat när hon hade namnsdag i höstas. Visserligen är hon rätt liten för den att just kamma men hon tycker den...
Svar
2
· Visningar
757
Fritid Letar efter sammetstyger i olika färger och sprang på tyg.se , en utländsk internetbutik med riktigt bra priser och stort utbud. Men...
Svar
6
· Visningar
1 942
Senast: Madick
·
Fritid Hur f*n gör man på level 6, banan där man ska slåss mot trollet? Är en massa andra figurer som springer runt och är i vägen också som...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Mirre
·
Fritid Minns ni? ;) Gamla hederliga lådan :D Har köpt mig ett sådan nu, och sitter och spelar mario bros för fullt :D Men, ett väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
7 862
Senast: Jessica1987
·
Fritid Jag har en Eos 400D, standard objektet, det som följer med när man köper kameran. Nu undrar jag hur man på bästa sätt ställer in för...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: snorleif
·
R
  • Låst
Fritid Spelar ni poker på nätet
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Snurrfian
·
Fritid Jag skulle vilja lära mig fotografera på riktigt, vad finns det för kurser och utbildningar? Finns det någon bra utbildning på distans...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: MinIan
·
Fritid kanske på fel forum just nu, men då får ni flytta mig. Är ute efter lite galna och crasy ideér för exponeringar i butik.. har lite...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Jho
·
Fritid Hmm, ja, så blir det ju gärna. Sommaren är ju i antågande (optimistiskt va :D ) och jag skulle vilja ha mina vita jobbskjortor vita...
Svar
14
· Visningar
15 073
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp