Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Känner mig så frustrerad, ibland irriterad, ibland arg eller bara uppgiven. Det är svårt att sätta känslan från dag till dag. Jag har...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: tanten
·
Äldre Jag fick mail därifrån, hade typ glömt bort att jag har den. :o Har nog inte varit inne där på 4-5 år. Var in och kollade lite, de har...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har alltid sorterat mina papper enligt ett system som har funkat - varje år har en egen pärm. Förutom ponnyn, han har en egen med...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 322
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag bedriver en verksamhet (butik) och för detta hyr jag en lokal. Lokalen ligger i ett område som är under uppbyggnad. Jag skrev på...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej! Vårdcentralen har inga tider den här veckan, så jag kan inte få någon hjälp där nu så tänkte om någon här kanske känner igen sig...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Korven
·
Äldre Fantastiskt förvirrande trådnamn... Men! Jag är ute efter såna supersnygga skor som ser ut som herrskor med snörning, de ser lite...
Svar
14
· Visningar
1 468
Senast: lisa412
·
Hemmet Försöker fixa detaljerna i mitt nya kök. Just nu har jag praktiska Ikea källsorteringspåsar att sortera tidningar i i köket...men inte...
Svar
1
· Visningar
427
Senast: Zaga
·
Relationer Var köper man sånt där pulver som man häller i badkaret för att få bubblor. Det ska vara massor med bubbel. Heter det nått speciellt
2
Svar
24
· Visningar
2 806
Senast: chap13
·
Kropp & Själ Har någon har varit på en sådan och skulle vilja berätta mer? Varför ville du gå på en sådan? Var det som du hade tänkt dig? Fick du ut...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Jozze
·
  • Omröstning
IT & mobiler Jag har under en tid letat efter hus och ett krav jag har är att det ska finnas ett bra internet i huset eftersom jag kommer att jobba...
2
Svar
30
· Visningar
1 705
Senast: tgd
·
Äldre Jag och min sambo funderar på att åka till Stockholm och Gröna Lund nästa helg. Lör- söndag. Nu vill vi ja ett billigt o bra hotell med...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Javan
·
Äldre Har precis varit och hämtat vår nya bil i kista och hade tänkt äta något gott innan vi åker hem till Skåne igen. Vi vill inte behöva...
2
Svar
23
· Visningar
1 644
Senast: TeamLundVer
·
Äldre Först: sopsorterar n?i (inget/lite/mycket) Sen ett gäng frågor: Hur vet man hur man ska hantera återvinningsbara hushållssopor? En...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Saltomortal
·
Skola & Jobb Detta är egentligen bara en skriva-av-mig tråd, men om någon har något att säga får denne gärna framföra det. Just nu vill jag bara...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
14 272
Senast: lady_vip
·
Skola & Jobb Hur brukar det se ut om man har en lärlingsplats någonstans, är det vanligt att man får jobb där man är på sin utbildning? Det är...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: millen
·
Kropp & Själ Går det? Nu är det fjällen jag tänker på främst, jag är ingen van vandrare inte min sambo heller. Samtidigt som vi vill göra något när...
Svar
12
· Visningar
3 278
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Någon som testat det? Är det bra? Blir det nån skillnad på håret?
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Mirre
·
Äldre Var är det varmt och solsäkert (ska gå att sola och bada, gärna i havet!) i slutet på september/början av oktober? Ressällskapet vill...
2
Svar
28
· Visningar
2 144
Senast: mira2013
·
Äldre Hej! Min kompis ska snart åka iväg till USA (Philadelphia) för att vara au pair där. Därför ska jag köpa en avskedspresent till henne...
Svar
3
· Visningar
3 057
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Häromdagen följde jag med min bror och tittade på en gård han är intresserad av. Mäklaren visade då snabbt ett excelark h*n gjort med...
Svar
13
· Visningar
2 521
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp