Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Mina föräldrar har ett tag letat lägenhet i Stockholm och verkligen fått känna på det hutlösa marknad detta är. Dom har budat på 5 eller...
2
Svar
38
· Visningar
2 498
Hemmet Köpte min soffa begagnat på blocket, den är uppenbarligen inte från IKEA eller motsv. Utan den har en stadig trästomme men har flyttbara...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: tanten
·
Äldre Jag har gått med en krackelerad telefon sedan november förra året och är för snål för att laga den eftersom jag ändå planerar att byta...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: NotlikeI
·
Hemmet Ska ta över min och exets gård och tittar nu på gårdsförsäkringar. Från början hade vi Sveland men upplevde dom som dyra. Just nu ha vi...
Svar
7
· Visningar
3 662
Äldre Förlåt luddig titel, men jag kunde inte komma på någon bättre. Frågan är, varifrån ert huvudsakliga nyhetsflöde kommer, och då tänker...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 982
Senast: Elisha
·
Äldre Jag är väldigt förskonad från så kallade försäljningspartyn, så jag kanske automatiskt är skeptisk på grund av det. Vad är grejen? Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 255
Senast: Snurrfian
·
Fritid Jag hittade det här verktyget (?) i ett av uthusen. Vad har man använt det till?
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: Pegasus63
·
Fritid Den hade ben och kröp innan jag mosade kroppen på den, den hade "gripklorna" utspärrade också. Någon som vet vad det är? Ca 1mm lång...
Svar
10
· Visningar
4 238
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Jag misstänker att vårt körsbärsträd har blivit angripet av plommonstekel (alla kart svartprickiga och inga körsbär mognar) och skulle...
Svar
0
· Visningar
977
Senast: Riru
·
Hemmet Vad är era tips på att fotografera rum? Jag har bara mobilkamera och brukar få med hälften av rummet på sin höjd :p
Svar
4
· Visningar
690
Senast: warg
·
Kropp & Själ Ja jag har mitt livs mest udda craving just nu. Potatismjöl. Jag tar lite och liksom lägger på tungan så jag känner den sträva...
Svar
16
· Visningar
2 931
Senast: purity_666
·
IT & mobiler Jag har ett bra tag haft en app (android) där jag kan läsa min e-post, den sk officiella outlookappen. Fick ett meddelande om att...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Korven
·
Relationer Ja alltså hur gör ni egentligen?? Jag och min partner har varit tsm i 1,5 år nu. Första året hade jag min häst uthyrd på foder och nu i...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
12 074
Senast: tuaphua
·
Äldre Hur svårt ska det vara att avsluta ett abonnemang egentligen? Jag sa upp mitt abonnemang i början av maj och fick en utbetalning av...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: Korven
·
Äldre Enligt AB. är det 13 st hittills i juni. Kan inte låta bli att starkt tvivla på detta. Misstänker att de flesta istället har kört ihjäl...
2
Svar
33
· Visningar
1 959
Äldre Funderar på att dra till London och julhandla i slutet av november - början av december. Antar att det finns otroligt många...
2
Svar
21
· Visningar
1 920
Senast: Anna
·
IT & mobiler Har på ena datorn Works och WordPad. På den andra WordPad och Microsoft Office Starter. WordPad funkar till en sida eller två väl? Jag...
Svar
9
· Visningar
871
Senast: Trott
·
Äldre Yo! Hittat två präktiga exemplar av vad jag tror och en annan påstår är snöbollschampinjon. Men man blir ju lite lätt paranoid så jag...
Svar
14
· Visningar
4 079
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Någon här som gör goda, ätbara saker av "ogräs"? Jag för en hård och ojämn kamp mot mitt. Det växer kanonbra (samt i ljusets hastighet)...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: Mirre
·
Svar
2 002
· Visningar
75 951
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp