Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Titta hit alla insektskunniga! Jag har de senaste dagarna hittat totalt tre små filurer som traskar omkring på väggarna i mitt badrum...
Svar
9
· Visningar
3 656
Senast: Eloise
·
Skola & Jobb Åh Bukeoraklet hjälp mig..... Jag ska göra en resultatrapport och en balansräkning inför en eventuell låneansökan för ett företag men...
Svar
9
· Visningar
834
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Arbetskamraten kom imorse och mådde inget vidare. Smärta när hon kissar och kände sig lite sjuk. Nåra timmar senare är hon feberrosig...
2
Svar
21
· Visningar
2 611
Senast: Angua
·
Fritid Finns ju en howrse trådföljetong här men detta hästspelet är så mycket mer kärlek än howrse! Jag spelade HWO för typ 7år sen eller...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Bluefish
·
  • Låst
Tjatter Förra anmälningstråden är snart uppe i 2000 inlägg, rekordsnabbt :D Här är Mammas beskrivning av vad en varulvslek är: "Vad är då en...
98 99 100
Svar
1 993
· Visningar
69 622
Senast: Intejag
·
Äldre Resan till Thailand är bokad :banana: Jag älskar verkligen att snorkla och hel den biten, men är ju ett riktigt blindstyre utan mina...
2
Svar
21
· Visningar
3 059
Senast: Vira
·
IT & mobiler Har en iPhone. Jag har mest använt appen Podcaster, men gillar inte (fattar inte? :o ) helt hur den funkar. Laddade nu ner Acast, men...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Lavine
·
Skola & Jobb Ja, hur gör man?? Vilka utbildningar ska tas med? Jag har betyg från gymnasiet/komvux mellan åren 93-03 vilket innebär att det är både...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Är det någon som har bra koll på hur det fungerar med a-kassa/ersättningsgrundande inkomst om jag får för mig att börja plugga igen...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Freddie
·
Relationer Min sambo är alkoholist.... och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Han har alltid druckit betydligt mer än mig men jag har väl...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 805
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Hej för ungefär två år sedan så var jag med om ett våldtäkt eller påbörjat på en jAg hade tur att fly undan. men ändå rädd för att se...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: GotAsecret
·
Relationer Jag har den senaste tiden börjat fundera på hur folk beter sig på en fest/ middag etc. Jag är singel och i 40-årsåldern och runt om mig...
Svar
11
· Visningar
1 378
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Igår hittade jag en jobb som jag blev väldigt sugen på även om jag inte är helt nöjd med att det ligger så långt ner i Skåne, men det är...
Svar
19
· Visningar
1 491
Äldre Jag har hört att om man dammsuger upp en spindel så dör den. Stämmer det?
2
Svar
23
· Visningar
5 396
Senast: Mineur
·
Äldre Det är jämntjockt grått ute, jag tycker mig höra ett visst muller o hunden beter sig som att det är åska pg, vankar oroligt o kan inte...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: vallhund
·
Äldre Hej Jag och min sambo har varsin Iphone 6, men han har ett problem som jag inte har. Det är att vissa av hans sms kommer från hans...
Svar
4
· Visningar
713
Äldre Eftersom föredömliga Kivik satt upp en snabbladdare så ökar chansen att lämna gården inkl sambo för en semesterdag drastiskt! Vi utgår...
2
Svar
23
· Visningar
2 206
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Varje dag är det minst en av mina FB-vänner som delar eller skriver något om kost och/eller motion. Tidningssajterna jag följer är rätt...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 894
Senast: Ramona
·
Relationer Känner mig så frustrerad, ibland irriterad, ibland arg eller bara uppgiven. Det är svårt att sätta känslan från dag till dag. Jag har...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: tanten
·
Äldre Jag fick mail därifrån, hade typ glömt bort att jag har den. :o Har nog inte varit inne där på 4-5 år. Var in och kollade lite, de har...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp