Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den här tråden vet jag inte var den bör ligga? Men finns det ngn bra app där man mer detaljerat än Google Maps ser var man är i skogen...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Sitter nån inne med fantastiska recept på dipp? Brukar blanda gräddfil med vitlök och persilja men vill ha nåt annat nu. Och kanske...
Svar
14
· Visningar
1 846
Senast: YaHilweh
·
Kropp & Själ Är det någon mer där ute som lider av detta? Jag håller på och bli galen på mitt. Det kommer alltid när det blir varmare ute och alltid...
Svar
4
· Visningar
1 123
Äldre Behöver bukes hjälp! Har fått mitt första jobb inom det område jag är utbildad inom:banana:. Kommer att veckopendla till Växjö och ska...
2
Svar
21
· Visningar
4 681
Senast: susanne
·
Äldre Eftersom jag i viss mån engagerar mig mot rasism och gärna tar del av artiklar på sociala medier, läser tidningar etc kommer jag också i...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 959
Senast: Tulip
·
Tjatter Min iphone 5 slutade plötsligt fungera igår. Det händer inget när man trycker på knapparna på skärmen. Kan inte ens låsa upp den. Inget...
Svar
3
· Visningar
588
Kropp & Själ Är det något som har erfarenhet av laserbendling av fot? Jag fick en fraktur för fem månader sen. Det är tydligen vanligt med...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: Lilla
·
Äldre Kollade på dalahästar i Gamla Stan här om dagen och slogs av att vissa inte verkade "äkta". De dalahästar jag sett när jag var yngre...
Svar
8
· Visningar
3 640
Senast: Jeffery
·
IT & mobiler Några bokstäver på mitt tangentbord har slutat fungera. Det är e, d, c och 3. Eftersom jag har e i mitt lösenord för att ens kunna...
2
Svar
24
· Visningar
10 304
Senast: Akerman
·
Kropp & Själ Min ena bröstvårta eller vårtgård har ändrat form bara på ena bröstet.. Det är som hela vårtgården har blivit fyllig och sticker ut typ...
Svar
3
· Visningar
3 028
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag har en svensk hudfärg om man säger så, lite solbrun på det. Men året runt har jag en kritvit linje som följer underläppen och...
Svar
3
· Visningar
9 377
Senast: Mineur
·
Äldre Som boende i Malmötrakten har jag sällan anledning att bo över i Köpenhamn, men nu verkar det äntligen vankas hotellnatt. Har ni några...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Clabbe
·
Skola & Jobb Om exakt två veckor väntar programstart med upprop och jag kan bara inte låta att undra... Det är ca 330 personer som ska ha upprop...
Svar
2
· Visningar
794
Hemmet Just nu är svordomarna många över de tidigare hyresgästerna som bodde i min lägenhet, eftersom de valde att lägga över ett svart...
Svar
3
· Visningar
5 985
Senast: Manji
·
Äldre Vi söker några som kan inspirera till nya danssteg/turer. Vi dansar fox (dynamisk/dirty/etc..) Take the lead Dirty dancing 1 &2...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: FiaM
·
Äldre Min kära mor ringde förut och tyckte att vi måste ju åka till Island/Reykjavik... om det blir av återstår ju att se :-p MEN vad kan man...
Svar
19
· Visningar
985
Senast: Kilauea
·
Äldre Antar att jag inte är den enda som sett porrbilderna med människor, hästar och hundar... Känns som om det dyker upp flera stycken om...
Svar
17
· Visningar
1 812
Senast: bettysmatte
·
Fritid Jag har klurat på hur jag ska använda mina små uthus på bästa sätt, men inte kommit fram till något bra. Är liksom låst i tanken vid hur...
2
Svar
24
· Visningar
1 953
Senast: aprilmaj
·
Äldre Ja, jag vet... Ännu än biltråd, hittade inget i andra trådar om mercor så. Har fått koll på en merca -04, ca 18000mil. Ej koll på...
Svar
16
· Visningar
2 800
Senast: Kratus
·
Skola & Jobb Ja, är det ens möjligt? Jag är snart 40år och har många år kvar att arbeta, trivs inte särskilt bra med det jag gör idag längre. Vill...
2
Svar
28
· Visningar
5 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp