Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Snäll, hjälp mig räkna. Det känns som att min uträkning inte stämmer. Vi har fått en värdering på vår lägenhet; 795.000:-. Vi har...
Svar
12
· Visningar
1 053
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ (har vi nån sån så säg till, så får moderatorn ta bort denna..) Jag älskar att höra om folks reseplaner, och efteråt höra deras...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 641
Senast: escodobe
·
Äldre Chansar på att någon på Buke varit på Korsika. Vi planerar en veckas semester på Korsika i slutet av september. Två vuxna - vi gillar...
Svar
7
· Visningar
1 666
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Jag satte in en gåva till Röda Korset, skrev ingen avsändare, inget OCR-nummer. Sen fick jag ett tack-mail av dem. Så banken måste ha...
2
Svar
30
· Visningar
2 723
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska på bröllop och ska ha den här klänningen. Vigseln är utomhus så jag kanske behöver ha nåt över. Vad ska man satsa på? Överlivet...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: Raderad medlem 68338
·
Svar
0
· Visningar
214
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
168
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
257
Senast: blizz
·
Relationer För två månader sedan träffade jag en kille för första gången.. vi hade pratat på telefon och över nätet innan första gången vi sågs och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 353
Senast: Och_Aye
·
Äldre Jag behöver lite tips och råd från bukefolket eftersom jag googlat mig snurrig nu. Jag hyr ett gammalt litet hus. Min Hv är inte mycket...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
14 364
Senast: Korven
·
Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 792
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i en vecka nu. Förkyld. Jag har missat 2 eller ja, 1 och en halv arbetsdag och det är meningen att jag ska jobba på...
Svar
10
· Visningar
1 042
Äldre Jag hade tidigare ett mobilabonnemang med helt fri surf och 7Mbit/s för 69kr i månaden som tydligen var för bra så Telenor ändrade till...
Svar
7
· Visningar
695
Senast: labb
·
Kropp & Själ Hej jag har hormon tabletter som jag tar för att få i gång min mens men har hej tagit den på ett år då jag inte mår s bra av den plus...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: annie_cool
·
Äldre Går i bilbytartankar och skulle vilja ha en med fler säten. Den ska dock fungera att köra mycket och långt med alltså jobbresor, inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 596
Senast: ameo
·
Äldre Det är väl ingen som glömmer handduken idag?! I år kommer vi ju dessutom ihåg en av världens mest kreativa och fantastiska författare...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: Mia_R
·
Äldre Maken fyller jämt och jag tänker bjuda honom på en överraskningsresa till London då vi båda älskar den staden. Men nu var det ganska...
Svar
15
· Visningar
1 002
Senast: Javan
·
Relationer Använder mitt anonyma nick... Ska försöka vara kortfattad. Jag har fått reda på att min pojkvän, under två tillfällen de senaste fyra...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 664
Senast: Modest
·
Tjatter Har ni fått några kul kommentarer om er själva någon gång? I vilket sammanhang? :D Jag har lååångt hår och ingen direkt frisyr så jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 895
Senast: Karolajna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp